Vandlås lugter
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-09-10 20:36

Hej.

På mit badeværelse på loftet stinker det - fordi vandlåsen formentlig
ofte løber lige tør nok. (badeværelset benyttes ikke, pt.)

Jeg har hørt tricket med at hælde madolie i for at forhindre
fordampningen derfra. Men min vvs-mand mente man kunne få et middel til
netop den slags, som skulle være bedre. Men han kunne bare ikke huske
hvad det hed.

Nogen her der kan hjælpe? Eller komme med bedre løsningsforslag?
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 19-09-10 20:50

Glycerin....