Re: NemID og Cear Type Tuning
Fra : Jan Bruun Andersen

Dato : 20-09-10 20:56

Jeg synes dit problem er lidt underligt.
Bruger selv W7 med ClearType aktiveret og IE 8.0.
Har en ældre laptop med XP og IE 8.0 begge PC'er har nyeste Java.
Har prøvet at slå ClearType Tuning fra/til både i Kontrolpanel og i IE på
XP-PC'en og i.ø. sammenlignet med W7.
Resutatet er, at jeg overhovedet ikke kan se nogen forskel på NemId Log In
vinduet ligegyldigt hvad jeg gør eller hvilken PC jeg bruger.
Det ser fornuftigt ud i alle tilfælde, men det er rigtigt at skriften er
lidt tynd og boksen burde også efter min mening være større
Så hos mig har ClearType ingen indflydelse på Java boksen.
Også med Firefox ser det ens ud.

Mvh

Jan