Indsætte et billede - hvordan?
Fra : L. Carlsen

Dato : 20-09-10 06:54

Hejsa...
Jeg har lavet en lille ordjagt til mine elever:
http://www.123skole.dk/ordjagt/dyrizoo/cwf_live.swf
....hvordan får jeg et billede til at ligge nederst på siden? Jeg har
prøvet diverse efter at have søgt på nettet, men det kan jeg altså
ikke finde ud af... any one?
Med venlig helsen
L. Carlsen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-09-10 15:28

On 20-09-2010 14:53, L. Carlsen wrote:
> Hejsa...
> Jeg har lavet en lille ordjagt til mine elever:

> Med venlig helsen
> L. Carlsen

Awa-ba har du lavet?
Hvis du kan lave ordjagten kan du vel også finde ud af at sætte et
billede ind (hint: det er en flash fil).

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-09-10 15:57

siden det er en Flash fil så se hjælpen til dit Flash program eller
spørg i en Flash nyhedsgruppe.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-09-10 18:07

L. Carlsen skrev:
> [...]
> ...hvordan får jeg et billede til at ligge nederst på siden? Jeg har
> prøvet diverse efter at have søgt på nettet, men det kan jeg altså

Der er ikke noget HTML-siden så det er
ikke et godt spørgsmål at stille i denne
gruppe. Brug hellere Flashgruppen, medmindre
du vil indkapsle applikationen i en HTML-side.

Det kunne være en god ide under alle
omstændigheder. Så ville man i det mindste
få scroll bars der viser at der er mere
indhold end der kan rummes på min 1024
* 768 laptop. Og det vil gøre det nemt
at indføje andre elementer end end Flash
Movie.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : L. Carlsen

Dato : 20-09-10 13:36

On 20 Sep., 16:27, Karl Erik Christensen <karle...@none.invalid.com>
wrote:

> Awa-ba har du lavet?
> Hvis du kan lave ordjagten kan du vel også finde ud af at sætte et
> billede ind (hint: det er en flash fil).

Nå-ja, med et program selvfølgelig...
-LC

Fra : L. Carlsen

Dato : 20-09-10 13:36

On 20 Sep., 16:56, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> siden det er en Flash fil så se hjælpen til dit Flash program eller
> spørg i en Flash nyhedsgruppe.

Det var jeg ikke klar over - jeg skriver det der. Undskyld
ulejligheden.
-LC

Fra : L. Carlsen

Dato : 20-09-10 13:38

On 20 Sep., 19:06, Jørgen Farum Jensen <jfjen...@yahoo.dk> wrote:

> ...medmindre
> du vil indkapsle applikationen i en HTML-side.

Er det super svært, eller er det bare noget copy/paste-noget?
-LC