Ren HTML uden iframe
Fra : Poda

Dato : 20-09-10 10:38

Hejsa.

I Scannets WebShop2 kan jeg kun kode i HTML. Jeg har brug for at
indsætte noget aspx på en af siderne, så derfor har jeg
midlertidigt lavet en iframe, hvilket er en kende ustabilt.

Nogen der har et bedre forslag?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-10 13:02

Poda wrote:

> I Scannets WebShop2 kan jeg kun kode i HTML. Jeg har brug for at
> indsætte noget aspx på en af siderne, så derfor har jeg
> midlertidigt lavet en iframe, hvilket er en kende ustabilt.
>
> Nogen der har et bedre forslag?

En host, hvor aspx kan køre stabilt. Så behøver du heller ikke at indsætte
sin .aspx i en iframe.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Poda

Dato : 20-09-10 13:15

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> En host, hvor aspx kan køre stabilt. Så behøver du heller ikke at indsætte
> sin .aspx i en iframe.

Hej Erik.

aspx'en kører skam fint og stabilt på vores egen server. Problemet er blot, at
jeg ikke i Scannets WebShop2 har mulighed for at kode i andet end HTML...

[Stor ked-af-det smiley]

Findes der andet end iframe?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-10 13:50

Poda wrote:

> aspx'en kører skam fint og stabilt på vores egen server. Problemet er
> blot, at jeg ikke i Scannets WebShop2 har mulighed for at kode i
> andet end HTML...

Hvad hjælper det, hvis det ikke kører på Scannets WebShop2?

> Findes der andet end iframe?

Ja, som jeg skrev tidligere: En anden host end Scannets WebShop2, så du
slipper for at skulle lægge noget importeret aspx ind i en iframe.