The Unborn (2009)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-09-10 01:22

http://www.imdb.com/title/tt1139668/

har lige set den - den er faktisk go , der er lige et par gange hvor den
er ved at ryge i mit personlige opmærksomheds filter
jeg elsker gyser - men jeg gider ikke sådan noget med laver og masser af
insekter der kravler ud af indvolde osv.

men en go gyser synes jeg for dem der er til det :)

Jeg synes det er en go gyser - det er hverken en stor film eller stor
film kunst det er go underholdning og Garr oldman
http://www.imdb.com/name/nm0000198/ gør det som altid godt :)

tillad mig at anbefale den fim :
Han instrurederede filmen Nil by Mouth (1997
<http://www.imdb.com/year/1997/>) , som han flot runder af med dedikere
den til minden om han s far ( det kan umuligt være den store kærlighed
der er gået tabt der )
http://www.imdb.com/title/tt0119792/ jeg har den på whs men tviler på
den nogensinde er oversat til Dansk på dvd ?

Mv.
BMM