Folks mentale helbreds tilstand i DF Danma~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-09-10 08:33

Hmmm?

Er selv gaaet fra den hoejst maaelte Ik, ifoelge 3 forskellige test,
til dum som snot og derefter vaagnet op igen, det har taget 12aar!

Efter at have gaaet med til at proeve noeget Emdr mod en depression
(seratonin mangel pga. noget med maven)

Hvor jeg blev forsoegt programmeret til at stemme DF, torteret,
voldtaget og tilsvinet i hele verden, faaet familiemedlemmer
myrdet!(jeg blev sat til at sige foran et kamera "at jeg vil kneppe
kvinder med en hund" (fordi hvis jeg ikke kan lide DF, saa vil jeg
aabenbart have kvinder kneppet af "Muslimske Hunde"

Naa men i det mindste saa har Karsten Bjoernholt
(Emdr-Forbundet) bevist at han aldrig maa vaere i naerheden af
uvaagne mennesker, eller mennesker der er i en trance!

Jeg tror det giver ham rejsning at goere alt det som han
absolut ikke burde goere, feks overfalde folk der lige er kommet hjem
fra hospitalet!

(han er saa endnu et individ, der beviser over for eventuelle ofre,
at han er et svin ved ikke at kunne/turde sagsoege mig for injurier,
det staer ham selvfoelgelig frit for eftersom at det stadigvaek ikke
er lykkedes ham at umyndiggoere mig!

Spoergsmaalet er om moegoeret, stadigvg er gravet ned ude I
Silkeboerg og Viborg I et saadant omfang at det ikke kan betale sig
at faa lasene skiftet ud af boligforeningen
(systemlaas, der passer til baade hoveddoer og postkasse)
Og min post bliver stjaalet!(jeg er blevet noedt til at bilde mine
naboer ind at det er familie for ikke at urolige dem)

Politiet render rundt og goer "Brand I Balle" saa de kan forstaa at
de har faet en endefuld af moegoeret!(ballen braender, roevfuld ect.)

Balle ligger ogsaa lige ved siden af hvor moegoeret bor, dert kan
vaere at han havde lyst til konen(nu sidder hun hoejst sandsynligt og
hyler at hendes eks. Er en voldelig vanvittig)

Fuldstaendig tortur programmeret af moegoeret

Sane
Peter

--
/Pnic