Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billig wiidvinkel
Fra : Sørensen

Dato : 18-09-10 12:11

Jeg mangler en billig widvinkel til et overvågningskamera, jeg
har nu tapet en "Hama 0,5" ?, på men den er ikke vid nok.

Findes der noget billigt hvis kvaliteten ikke er så vigtig,
hvad skal den hedde, er det skaleret på en eller anden måde hvor
"vid" den er ?

--
vh.
Sørensen

Fra : ab©

Dato : 18-09-10 14:03

"Sørensen" <90909090@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der noget billigt hvis kvaliteten ikke er så vigtig,
> hvad skal den hedde, er det skaleret på en eller anden måde hvor "vid" den

Ja, f.eks. 0,45 x som her

http://cgi.ebay.de/0-45x-Weitwinkel-Makro-37mm-30mm-Adapter-30mm-37mm-/260616564920?pt=DE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Foto_Camcorderzubeh%C3%B6r_PM&hash=item3cadf530b8

ab©

Fra : Sørensen

Dato : 19-09-10 07:05

"ab©" > skrev >
> Ja, f.eks. 0,45 x som her
>
> http://cgi.ebay.de/0-45x-Weitwinkel-Makro-37mm-30mm-Adapter-30mm-37mm-/260616564920?pt=DE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Foto_Camcorderzubeh%C3%B6r_PM&hash=item3cadf530b8

tak, det er hvist lige det jeg skal bruge, og tilmed billigt

vh.
Sørensen