Lexmark X1150 i ubuntu?
Fra : ERLO

Dato : 18-09-10 14:21

Hej
Er der en nem overskuelig måde at installere denne printer på?.
Har søgt på google, men det virker ret "kringlet".
Mvh. ERLO

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 18-09-10 18:40

On 18-09-2010 15:20, ERLO wrote:
> Hej
> Er der en nem overskuelig måde at installere denne printer på?.
> Har søgt på google, men det virker ret "kringlet".
> Mvh. ERLO

x1150 fungerer med flg. indstilinger:
Enheds URI:
usb://Lexmark%20/X1100%20Series
Fabrikat og Model: Lexmark x73 - CUPS+Gutenprint

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : ERLO

Dato : 20-09-10 13:49

SORRY
Men din information gav ingen løsning på mit problem.
Mvh. ERLO

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-09-10 17:29

On 20-09-2010 14:48, ERLO wrote:
> SORRY
> Men din information gav ingen løsning på mit problem.
> Mvh. ERLO

Ups, undskyld. Jeg tænkte på en X1170.