Windows Live Mail - password?
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 18-09-10 07:21

Hej.

Jeg har et mystisk problem med min Windows Live Mail.

Jeg har tidligere oprettet en email-konto hvor jeg bad den gemme password,
så emails bare blev læst og sendt uden dikkedarer.

Nu bliver computeren her brugt af flere personer, så jeg gik ind og slettede
hakket i "husk adgangskode".

Jeg ville så forvente, at den poppede op med besked om at jeg skulle
indtaste adgangskode når jeg beder den synkronisere denne mail-konto.

Det gør den bare ikke!

Windows Live Mail bliver ved med at kunne læse og sende fra denne
email-konto, selv om hakket er væk og password-feltet er blankt! Hvodden
fanen går dét nu til??

Kan nogen foreslå en løsning til det problem?

Mvh
Mads

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-09-10 09:04

Mads Aggerholm skrev:

> Windows Live Mail bliver ved med at kunne læse og sende fra denne
> email-konto, selv om hakket er væk og password-feltet er blankt!
> Hvodden fanen går dét nu til??

Jeg kender ikke Windows Live Mail, men hvis det er webbaseret, kan det
formentlig hjælpe at slette browserens cookies.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 18-09-10 09:46

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kender ikke Windows Live Mail, men hvis det er webbaseret, kan det
> formentlig hjælpe at slette browserens cookies.
>
> Mvh,

Det er et MS-program som erstatter Outlook Express.

Men nu er problemet også løst, den skulle åbenbart have tid til at glemme
password'et...

Mvh
Mads

Fra : Ole C

Dato : 18-09-10 15:59

Mads Aggerholm skrev blandt andet:

> Det er et MS-program som erstatter Outlook Express.

Njae, ikke helt. Det gjorde Windows Mail (i Vista). Windows Live Mail kom
lidt senere.
Men det er godt nok forvirrende med de navne....

--
vh
Ole C

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-10-10 22:37

"Mads Aggerholm" <mads001@hotFJERNmail.com> wrote:

> [...]
> så emails bare blev læst og sendt uden dikkedarer.
>
> Nu bliver computeren her brugt af flere personer, så jeg gik ind og slettede

Når maskinen benyttes af flere personer er den korrekte metode at oprette en
konto til hver. Herefter har hver person sin egen mail, dokumenter osv.

Niels P Sønderskov