min #wrap er underlig - HJÆLP
Fra : Sebastian Lund

Dato : 18-09-10 12:19

Hej alle.

Når jeg laver min wrap og indsætter den i .html'en, så svæver den
et par pixels(10) under toppen, altså den kommer ikke helt op og
røre overkanten, hvilket den skal.

Hvad er det såman skal justere på?

På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-09-10 12:41

Margin og padding.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-09-10 12:44

Den 18-09-2010 13:19, Sebastian Lund skrev:
> [...]
>
> Når jeg laver min wrap og indsætter den i .html'en, så svæver den
> et par pixels(10) under toppen, altså den kommer ikke helt op og

Hej Sebastian

Jeg mener at du i din body kan tilføje margin-top:0px;

Det bør dog nok i stedet tilføjes i et eksternt css, hvis
du har det.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-09-10 12:56

Martin Ploug wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hej Sebastian
>
> Jeg mener at du i din body kan tilføje margin-top:0px;
>
> Det bør dog nok i stedet tilføjes i et eksternt css, hvis
> du har det.

I CSS'en skriver du:

* {
margin:0;