Helbred 17 September 2010 (og lidt kvante ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-10 08:52

En flue var p vej ind af det ene nsebor mens jeg var ved at falde i
svn, ikke et godt tegn!

Jeg har besluttet mig for at det er en god nok undskyldning til at
alle der ikke har vret Muslimer strstedelen af deres liv, skal i
altid torturen!

Desuden er det ikke en srlig god reklame for medicinal industriens
produkter! S jeg holder op med at bruge dem(nsespray)

Og gr tilbage til en saltvands oplsning hvor nogle nelliker har
ligget i bld, eller bare saltvand alene! Det er alligevel ikke mere
end 10-15 gange i et menneskeliv at man har brug for at skylle
bihulen!

Medmindre selvflgelig at der bor alvorlige sindsyge i nrheden!

--
/Pnic