Købstips
Fra : Armand

Dato : 15-09-10 16:08

Lod mig lige fortælle at Metro har en MC-lift på tilbud til 1875,- for
tiden:
http://www.e-pages.dk/metro/379/ [side 38, á sidste opslag i kataloget,
nederst].

Endvidere havde jeg fat i en rygbeskytter i min lokale Lidl til
eftermiddag: Jeg kan ikke slå den op online, men den kostede kun et par
hundrede. Umiddelbart så den ud til at være kort i det og måske lidt
rigelig 'puklet'/tyk. Prisen er god nok, så hvis den passer én er det et
udemærket køb!

Slutteligt havde jeg fat i nogle praktiske engangs-sæbekluds-ting til
brug på læder fra Bardahl; men kom fra at købe en med for at teste -
Måske at andre har gjort sig erfaring dermed??

--
Armand.