en lille historie om ZZR1400
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-10 15:35

Hej

Så er min 06' ZX10R blevet skiftet ud med noget mere "kone venligt" nemlig
en ZZR1400.

Hentede den fredag hos Rydberg, kørte 508km fredag (super fin tur med Knud
Dam) og lørdag. Lørdag aften på vej hjem stoppede jeg lige på en rasteplads,
da jeg skulle afsted igen var der ingen strøm til at starte, heldigvis kom
der en forbi som kunne skubbe mig i gang og jeg kunne køre de 20km hjem. Den
venlige mand startede ellers med at sige at han da havde en "starter" bag i
bilen, til dette måtte jeg (pinligt) fortælle ham at jeg ikke havde nogen
idé om hvor batteriet var

Ringer til Rydberg mandag, tirsdag bliver MC afhentet og i dag er den
leveret tilbage til adressen, dejligt med hurtig og venlig service!!! Det
var et defekt laderelæ.

Glæder mig til de første 1000km og første olieskift er overstået, først der
finder jeg ud af om der er noget træk i sådan et skur

/HKL, ZZR1400

Fra : Knud Dam

Dato : 15-09-10 20:27

"HKL" <zx10rATlynneDOTdk> skrev i en meddelelse

> Så er min 06' ZX10R blevet skiftet ud med noget mere "kone venligt" nemlig
> en ZZR1400.

Hej Henrik.

Stort tillykke med den og dejligt, at den lader igen !

Den er rigtigt flot, Akrapovic potter på 1400 ccm giver en fed lyd, og da du
gav pizza i fredags, har jeg jo lovet at sige, at den hverken syner stor
eller tung ...

; - )

KD - FZ1-S

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-10 05:24

Hej Henrik
Dejlig at Rygberg var så hurtig og tillykke med den.
Glæder mig til at se og høre den.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 16-09-10 06:12

Den 15-09-2010 16:34, HKL skrev:
> Hej
>
> Så er min 06' ZX10R blevet skiftet ud med noget mere "kone venligt" nemlig
> en ZZR1400.

Tillykke med den
Noget af et skift fra sport til færge

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-10 20:32

"Dan "748" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> skrev i meddelelsen
> Tillykke med den
> Noget af et skift fra sport til færge
>

> --
> Dan "748" Dethlefsen
> 748 - KLR250 - GPZ500S
> www.dethlefsens.dk
> www.robertsmc.dk

Hej Dan

Tjaaa............mon det er skridtet før en BMW

/HKL, ZZR1400

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 16-09-10 22:01

Den 16-09-2010 21:31, HKL, ZX10R skrev:
> Hej Dan
>
> Tjaaa............mon det er skridtet før en BMW

måske............så pas på

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S