Male højtaler cover hvidt?
Fra : Morten P

Dato : 17-09-10 06:15

Mine sorte højttalere skal males hvide.
Kabinettet er intet problem, men hvad med stoffet på front coveret?

Det er fint nok det bliver stift i det og jeg kan også leve med at ikke lige
så meget lyd kommer ud som før, men er det bare en spray maling?

Nogen gode bud?

Fra : Max

Dato : 17-09-10 07:17

Hej Morten

> Nogen gode bud?

Prøv, virker det ikke, så skift stoffet til noget hvidt.

Ps: spørg i dk.teknik.lyd

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-10 07:45

Morten P wrote:
> [...]
>
> Det er fint nok det bliver stift i det og jeg kan også leve med at
> ikke lige så meget lyd kommer ud som før, men er det bare en spray

Enten hive det af eller lime noget af hendes lette gardin på. Det skal jo
bare beskytte mod (hendes) støv, og det er garanteret også hende, der har
fået dig til at male dem hvide - i mit tilfælde var det eneste mulighed for
ikke at få erstattet mine elskede Mission-højttalere med en lille knaldhætte
fra Harald Nyborg.

Fra : cykelsmeden

Dato : 17-09-10 08:55

Den 17-09-2010 07:15, Morten P skrev:
> [...]
>
> Det er fint nok det bliver stift i det og jeg kan også leve med at ikke lige
> så meget lyd kommer ud som før, men er det bare en spray maling?

Spraymalimg er fint
Har selv sprayet mine sølv. - står flot, og kan ikke høre forskel fra før.

finn

Fra : Morten P

Dato : 17-09-10 14:14

> Spraymalimg er fint
> Har selv sprayet mine sølv. - står flot, og kan ikke høre forskel fra før.

Perfekt! Tak

Går det galt er budet med at skifte stoffet faktisk også ret godt

Fra : Leo Havmøller

Dato : 18-09-10 06:52

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er fint nok det bliver stift i det og jeg kan også leve med at ikke
> lige så meget lyd kommer ud som før, men er det bare en spray maling?

Hvorfor maling? Skal det ikke bare farves?

Leo Havmøller.

Fra : Morten P

Dato : 18-09-10 08:32

> Hvorfor maling? Skal det ikke bare farves?

Det skal bare ende med at være HVIDT

Hvordan det sker er vist underordnet for mig.

Nogen gode bud da?

Fra : Leo Havmøller

Dato : 19-09-10 06:43

> Det skal bare ende med at være HVIDT
>
> Hvordan det sker er vist underordnet for mig.
>
> Nogen gode bud da?

Tekstilfarver kan du finde i enhver hobbyforretning.

Leo Havmøller.

Fra : Max

Dato : 20-09-10 00:03

Hej Leo

> Tekstilfarver kan du finde i enhver hobbyforretning.

Det er nok en dårlig ide. Man kan jo ikke farve stoffet
på rammerne, og skal man tage stoffet af, ja så er det
nok bedre at skifte det. Stoffet er sikkert også lavet af
noget kunststof der slet ikke kan farves hvidt.

Max

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-09-10 12:53

Morten P wrote:

> Det skal bare ende med at være HVIDT
>
> Hvordan det sker er vist underordnet for mig.
>
> Nogen gode bud da?

Ja, behold det mørke frontstof. Det vil være en fin kontrast.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Morten P

Dato : 27-09-10 09:36

> Ja, behold det mørke frontstof. Det vil være en fin kontrast.

Nu har jeg testet at sprøjte det hvidt og malingen vil BARE ikke sidde fast
på kunststoffet!

Det er sådan lettere hvidt her og der men meget langt fra hvidt

Tror jeg må finde mig noget hvidt stof og sætte op...

Fra : Max

Dato : 27-09-10 09:49

Hej Morten

> Tror jeg må finde mig noget hvidt stof og sætte op...

Stræk Jersy fra stofforretningen.

--
Mvh Max

Fra : Morten P