Andet multimedie
Gratis pdf-writer med skæremærker og bleed~
Fra : oz1sej

Dato : 16-09-10 07:02

Jeg skriver en tryksag i Word og printer den med Pdf995, som er
gratis. Men nu siger trykkeriet, at de vil have skæremærker og bleed i
pdfen, og det kan jeg ikke få pdf995 til at gøre - og MS Word 2007 kan
heller ikke.

Nogen der kender til en gratis pdf-converter, der kan indsætte
skæremærker og bleed?

/steen

Fra : Kurd

Dato : 16-09-10 14:39

"oz1sej" <oz1sej@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved du meget om desktoppublishing?

Fra : Morten Lind

Dato : 16-09-10 15:30

oz1sej <oz1sej@gmail.com> wrote:

> [...]
> heller ikke.
>
> Nogen der kender til en gratis pdf-converter, der kan indsætte

Du må s´gu´meget undskylde, men dén slags er ikke gratis - hvordan kan
det være, at din "gratisPDF-printer" og Word ikke kan klare det?

Fordi det koster penge.

M.

Fra : John V.

Dato : 20-09-10 08:01

Den 16-09-2010 16:30, Morten Lind skrev:

> Du må s´gu´meget undskylde, men dén slags er ikke gratis - hvordan kan
> det være, at din "gratisPDF-printer" og Word ikke kan klare det?
>
> Fordi det koster penge.
>
> M.
Jeg ved ikke hvad "bleed" er, men avery designpro (gratis og på Dansk)
og cutepdf tilsammen kan lave skæremærker i udskriften.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester