Køkkenskabe med kirsebær
Fra : Lars Hansen

Dato : 14-09-10 07:10

Hejsa

Vi står for at skulle udvide/renovere vores køkken og skal i den forbindelse
bruge nogle flere underskabe.

De nuværende underskabe (og overskabe) er ganske almindelige hvide skabe men
med kirsebærfarve på de smalle synlige kanter foran.
Jeg har googlet og googlet for at finde dem et sted, men uden held.

Er der måske nogle af jer der ved hvor man kan købe underskabe med
kirsebærfarve på de kanter???

PFT
Lars Hansen

Fra : Henning

Dato : 14-09-10 15:59

On Tue, 14 Sep 2010 08:09:55 +0200, "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark>
wrote:

> [...]
>Jeg har googlet og googlet for at finde dem et sted, men uden held.
>
>Er der måske nogle af jer der ved hvor man kan købe underskabe med

Det vil sikkert være nemmere at købe en rulle fines, til at stryge på
kanterne.
Mit gamle køkken fra Invita havde disse kanter, men kirsebær hører
slut-havlfemserne til...