Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Polsk online shop
Fra : Elmer Fjort

Dato : 14-09-10 15:35

Her var for noget tid siden et link til en polsk hjemme side.
Kan desværre ikke finde den mere.
Nogen som har et link til den liggende??

Elmer

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 14-09-10 15:49

Måske <http://fototip.pl/>

--
Vh Kurt

Fra : Elmer Fjort

Dato : 14-09-10 17:23

"Kurt Kjær Jensen" <kkjen_slet@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Måske <http://fototip.pl/>

Jeps! Det var lige den. Takker

Elmer

Fra : Essox

Dato : 16-09-10 19:17

Den 14-09-2010 18:23, Elmer Fjort skrev:
> "Kurt Kjær Jensen"<kkjen_slet@aub.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps! Det var lige den. Takker
>
> Elmer

Hej derude.
Det er da utroligt billigt i den shop, er der nogle herfra der har
handlet der? Er det sikkert nok?

Essox

Fra : Robert Piil

Dato : 16-09-10 19:55

Den 16-09-2010 20:16, Essox skrev:

> Det er da utroligt billigt i den shop, er der nogle herfra der har
> handlet der? Er det sikkert nok?

Den er helt reel. De svarer på mails og man får sine varer uden
problemer. Jeg kender masser der har handlet der uden problemer, og ikke
hørt om en eneste der var utilfreds.

Mht. priserne, så er den billig ja, men træerne vokser ikke ind i
skyerne. De helt billige ting er også discountprodukter.

--
Robert Piil

Fra : AS

Dato : 20-09-10 16:37

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

> Mht. priserne, så er den billig ja, men træerne vokser ikke ind i skyerne.
> De helt billige ting er også discountprodukter.

Jeg hakket, men kune ikke finde eneste ting jeg vil har fra dem. Ikke pga.
landet....