køb af mobil
Fra : jos

Dato : 13-09-10 13:42

kunne godt høre til i en wwwgruppe, men problemet relaterer mest til
mobiler:

Hvordan finder man priser på mobiltelefoner??

Altså, vil jeg gerne have en sony x10 telefon, ikke altmuligt andet som
teleabonnenter o. lign.

ligegyldig hvordan jeg søger, koster den omkring kr. 1,- men den pris kan
jeg selvsagt ikke bruge.

finn

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 13-09-10 15:22

"jos" <finn@home.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teleabonnenter o. lign.
>
> ligegyldig hvordan jeg søger, koster den omkring kr. 1,- men den pris kan

www.mobilpriser.dk

men ellers så kan du tit spare penge ved at købe den med abbonoment.....

det kan godt være det koster noget pr. måned men samtidig får du jo ved
nogen abbonomenter gratis taletid for en del af de penge.... samtidig sørger
du for at købe det sidste nye skrig på markedet er den stadig en del værd
efter de 6 måneder hvor du så kan sælge den til en god pris og få en del af
dine penge hjem....

Fra : emjeppesen

Dato : 13-09-10 15:53

Nikolai R. jensen skrev:

> Altså, vil jeg gerne have en sony x10 telefon, ikke altmuligt andet som

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2585032/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-Xperia-X10-mini-pro-Sammenlign-Priser

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : cykelsmeden

Dato : 13-09-10 21:00

Den 13-09-2010 16:53, emjeppesen skrev:

> http://www.pricerunner.dk/pl/1-2585032/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-Xperia-X10-mini-pro-Sammenlign-Priser
>
> Hilsen emj
> --
>
> lamaguf.dk

Tak det virker jo!
- og jeg kan da godt se at der kan være en ide i at købe et abonnement
med, og så bruge dette på en anden telefon, når jeg nu vil beholde mit
gamle abb. - der kan så opstå noget med at få låsen op, - men det er
der vel løsninger på .-)

underligt at telefonen kan være billigere med et abb. man ikke har brug
for. Tyder på at avancen er for stor et eller andet sted.

finn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-09-10 21:55

cykelsmeden <news@not2old.dk> skrev :

> [...]
>med, og så bruge dette på en anden telefon, når jeg nu vil beholde mit
>gamle abb. - der kan så opstå noget med at få låsen op, - men det er

Det er vidst kun 3, der i dag låser telefonerne.

Men telefonerne er selvfølgelig branded til det selskab, der
sælger dem.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Mogens

Dato : 13-09-10 22:05

Den 13-09-2010 22:55, Kerim Ellentoft skrev:

> Det er vidst kun 3, der i dag låser telefonerne.

Og det er så ikke alle. Min Desire er ikke låst.

> Men telefonerne er selvfølgelig branded til det selskab, der
> sælger dem.

Og det er så ikke en selvfølge. For min er ikke branded.

Mogens

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-09-10 23:00

Mogens <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev :

>Og det er så ikke alle. Min Desire er ikke låst.
>Og det er så ikke en selvfølge. For min er ikke branded.

Købt hos 3?
Og også uden grimt/kønt (vælg selv) logo på bagsiden af
telefonen?

Fra : Mogens

Dato : 14-09-10 07:29

Den 14-09-2010 00:00, Kerim Ellentoft skrev:

> Købt hos 3?
> Og også uden grimt/kønt (vælg selv) logo på bagsiden af
> telefonen?

Jep. Ellers havde jeg ikke kommenteret det.
Købt og betalt hos 3.

Mogens

Fra : Leif Neland

Dato : 16-09-10 12:45

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> underligt at telefonen kan være billigere med et abb. man ikke har brug
> for. Tyder på at avancen er for stor et eller andet sted.

Hvis det kun er nummeret, du vil beholde, kan du jo flytte det til det ny
abonnement.
Og har du f.ex. 3 mdrs binding tilbage på det gamle abb, kan du sikkert
forhandle dig til at få bindingen over til det ny abb. (Hvis det er samme
selskab, naturligvis)

Leif

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-09-10 16:45

jos skrev:

> Hvordan finder man priser på mobiltelefoner??

Jeg bruger Pricerunner som min foretrukne til oversigt over
indkøb.

http://www.pricerunner.dk/cl/1/Mobiltelefoner

--
Bertel