Søges: Roust Brøndum Beton: Paletten 7 cm ~
Fra : Leif

Dato : 13-09-10 19:07

Kender man mon nogen der står for at udskifte denne
type belægning, er jeg aftager til de gamle.

Skal udvide indkørslen, så det skal være denne type.
Farven (betonblandingen) er ikke magen til på de nye.

Behov 10-20 m2.

Mvh, Leif (7330)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-09-10 20:14

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen
> Skal udvide indkørslen

Nu er handel uønsket udenfor markedsgrupperne, så du burde nok nøjes med
at poste det i markedsgruppen.

Jan

Fra : Leif

Dato : 14-09-10 18:20

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu er handel uønsket udenfor markedsgrupperne, så du burde nok nøjes med at poste det i
> markedsgruppen.
>
> Jan

Da du kom med samme indlæg for 1½ måned siden, har jeg selvfølgelig lavet
mit indlæg om, så nu står der vist ikke noget om at jeg køber dem - vel???

Mvh, Leif

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-09-10 19:54

On Tue, 14 Sep 2010 19:19:38 +0200, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

>"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

>Da du kom med samme indlæg for 1½ måned siden, har jeg selvfølgelig lavet
>mit indlæg om, så nu står der vist ikke noget om at jeg køber dem - vel???

Hvad vil du give for ca. 16m²?
--
OV1A Jens

Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!

Fra : Leif

Dato : 15-09-10 19:32

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i meddelelsen news:05hv869o569r476v4g7gmi465g9iea1dlo@4ax.com...

> Hvad vil du give for ca. 16m²?
> --
> OV1A Jens
>
> Remember, If you're not in bed by 22:30..... go home!

Jeg har sendt dig en mail.
Leif

Fra : Leif

Dato : 23-09-10 18:23

> [...]
>
> Skal udvide indkørslen, så det skal være denne type.
> Farven (betonblandingen) er ikke magen til på de nye.

Øv indtil nu............

Leif

Fra : Leif Neland

Dato : 25-09-10 16:46

Den 13-09-2010 20:07, Leif skrev:
> Kender man mon nogen der står for at udskifte denne
> type belægning, er jeg aftager til de gamle.
>
> Skal udvide indkørslen, så det skal være denne type.
> Farven (betonblandingen) er ikke magen til på de nye.

Det er nok bare de gamle, der er falmet.

Fra : Leif

Dato : 26-09-10 11:23

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i meddelelsen

> Det er nok bare de gamle, der er falmet.

Næh, blandingen er en del anderledes.
Der er bl.a. skaller i mine og mere rød farve i de nye mv.
Mvh, Leif