Godt spisested nær Opera´en i Malmø ...
Fra : Kirsten T. Greisholm

Dato : 12-09-10 21:19

Hejsa gruppe

Er der nogen som kan anbefale en rigtig ( ! ) god restaurant, nær Opera´en i
Malmø ?
Det skal ikke være Jensens bøfhus eller kinesisk ....

På forhånd tak,
Kirsten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-09-10 16:10

Kirsten T. Greisholm skrev:

> Hejsa gruppe
>
> Er der nogen som kan anbefale en rigtig ( ! ) god
> restaurant, nær Opera´en i Malmø ?
> Det skal ikke være Jensens bøfhus eller kinesisk ....

Kronprinsen eller Översten, Regementsgatan 52. De
ligger begge i det blå højhus ved Slotts/Kungsparken,
og fra Översten på 26. etage er der en fantastisk
udsigt. Jeg er blevet den anbefalet, men har endnu
ikke prøvet den.

Link:
http://oversten.gastrogate.com/

--
Herluf :·)

Fra : Kirsten T. Greisholm

Dato : 17-09-10 17:44

Tusinde tak skal du have, det ser faktisk ret godt ud
// Kirsten