Vakuumposer i ruller (uden riller)
Fra : Preben

Dato : 12-09-10 18:17

Hvor kan man købe vakuumposer i ruller? Det skal være uden riller i
poserne.

--
mvh/Preben

Fra : Emil

Dato : 13-09-10 00:58

Preben <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Hvor kan man købe vakuumposer i ruller? Det skal være uden riller i
>poserne.

Jeg aner ikke, om de sælger til private. Men her er et bud:
<http://soldana.dk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=13&Itemid=26>

Søg efter Rørfolie.
Til frysning af fødevarer bør der bruges LDPE i mindst 0,070 mm
tykkelse (70 my) uden microperforering.

Nogle kraftige alm. fryseposer med tykkelse på 38 my er OK til småting
i kort tid.

Fravælg de alm. tynde 20 my poser, og microovnsposer i MDPE og HDPE,
da de er vanskelige at svejse.

m.v.h. Emil

Fra : Preben

Dato : 13-09-10 06:11

Den 13.09.2010 kl. 01:58 skrev Emil <emilsen@nowhere.invalid>:

> [...]
> i kort tid.
>
> Fravælg de alm. tynde 20 my poser, og microovnsposer i MDPE og HDPE,

Tak for linket. Det er lidt voldsomt, da der er mellem 500 og 700 meter
pr. rulle

--
mvh/Preben

Fra : Kim

Dato : 13-09-10 16:01

Preben forklarede:
> Hvor kan man købe vakuumposer i ruller? Det skal være uden riller i poserne.

Prøv her
http://www.hwl.dk/products-vakuumpakkere-%2815vacuum%29/vakumposer-%28mvp200-pose%29.aspx

- Kim