2 dårlige film lige efter hinanden
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-09-10 00:29

jeg startede med

The Informers (2008)
http://www.imdb.com/title/tt0865554/

efter roman af Bret Easton Ellis (novel) han kan godt skrive når han er
heldig
han kan også skrive noget rigtigt bras ..

skuespiller som :

Kim Basinger ... Laura

Winona Ryder ... Cheryl Moore

Mickey Rourke ... Peter

nogen af mine favoritter MEN .. det er noget bras fra start til slut -
jeg stod
af allerede i begyndelsen - en film hvor der er meget unge amerikanske
topløse blondiner der
føre tåbelige dialoger - er det samme som det er bøjet i neon at det er
noget lort og det
var det jeg fatter ikke de 3 skuespiller er hoppet på så ringe en film ?

----------------

forsatte med :

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)
http://www.imdb.com/title/tt0443680/

altså jeg har kun set en dårlig film før med Brad Pitt hvor han spiller
pysopat for
LÆNGE siden kan ikke huske hvad den heder ...

men den her er også 160 minutters jeg vil ikke sige pine men go er den
sgu ikke

Nå nu har jeg sat tilbage til fremtiden på - det ved man sgu da hvad er

er det bare mig eller ??
Mv
BMM

Fra : Peter Heide

Dato : 13-09-10 02:45

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> sgu ikke
>
> Nå nu har jeg sat tilbage til fremtiden på - det ved man sgu da hvad er

eh..Bo....den dér bedømmelse vender jeg lige tilbage til i morgen. Det er
for sent nu, men jeg er absolut ikke enig med dig.