JFK (1991)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-09-10 06:30

JFK (1991 <http://www.imdb.com/year/1991/>)

http://www.imdb.com/title/tt0102138/

har lige set den igen - vil tro jeg har set den en 15 - 20 gange siden
den kom , jeg kan ikke rigtigt finde ud af om den er mangelfuld oversat
eller det simpelthend ikke er muligt at
nå og få alt det med der bliver sagt ? men når det er på plads så er jeg
nu glad for de undertekster der er - for man skal dælme godt nok følge
med for at få det hele med ..

jeg synes det er en go film ...

filmen runder af med der blev startet en ny undersøgelse p.gr af denne
film i 1992 - gu ve hwa de har fundet ud af :) ??

Mv.
BMM

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 18-09-10 21:01

On Sun, 12 Sep 2010 07:30:25 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> JFK (1991 <http://www.imdb.com/year/1991/>)
>
> http://www.imdb.com/title/tt0102138/
>
> filmen runder af med der blev startet en ny undersøgelse p.gr af denne
> film i 1992 - gu ve hwa de har fundet ud af :) ??

Det må være mærkeligt, i en verden hvor så mange interesserer sig for
emnet, at være en der rent faktisk kender sandheden om sådan en hændelse.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-09-10 19:08

Den 18-09-2010 22:00, Martin Mose Larsen skrev:

> Det må være mærkeligt, i en verden hvor så mange interesserer sig for
> emnet, at være en der rent faktisk kender sandheden om sådan en hændelse.

ja det må du nok sige ... jeg tror nu der var en om ikke en del men
mange der var involveret
jeg tror der var flere skytter og reelt tror jeg ikke der var nogen af
skytterne der var 100 % på hvem der ramte

JFK var jo enstående præsident - hans ambition var b.la at bygge flere
skoler på 4 år ind der var bygget i hele amerikas historie på
4 eller 8 år - jeg tror han havde en eller anden ide om at det var mere
fornuftigt at uddanne unge mennesker i stedet for at slå dem ihjel
på den anden side af jorden - og det var egentligt en af hoved årsagerne
til han blev skudt + han tog magt fra C ia - våben industrien stod til
enorme økonomiske
tab - så var der det med invasionen af Cuba der gik op i hat og briller osv.

BMM