Ny dansk spændingsfilm?
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 22:25

Jeg så en trailer fra en ny dansk spændingsfilm for en uges tid siden.

Titlen smuttede bare for mig, og jeg synes ikke jeg kan finde noget under
kommende film.

Nogen forslag?

Michael

Fra : Jesper

Dato : 11-09-10 22:58

Har du kigget på http://www.kino.dk/ ?
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-10 23:42

Jesper wrote:

> Har du kigget på http://www.kino.dk/ ?

Nu har jeg, men det hjalp ikke.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-09-10 23:54

On 11/09/2010 23:25, Trekroner wrote:
> Jeg så en trailer fra en ny dansk spændingsfilm for en uges tid siden.
>
> Titlen smuttede bare for mig, og jeg synes ikke jeg kan finde noget under
> kommende film.
>
> Nogen forslag?

Nej, men hvordan var det spænding? Action med skydevåben og biljagter?
Ublodig thriller? Kriminal/politi? Soldater & krig?

--
Peter Knutsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 07:31

Peter Knutsen wrote:
> Nej, men hvordan var det spænding? Action med skydevåben og biljagter?
> Ublodig thriller? Kriminal/politi? Soldater & krig?

Mener det var noget thriller-agtigt. Jeg så bare traileren, og tænkte at den
_må_ jeg bare se.

Michael

Fra : Kim Jensen

Dato : 12-09-10 13:21

> [...]
> Jeg så en trailer fra en ny dansk spændingsfilm for en uges tid siden.
> Titlen smuttede bare for mig, og jeg synes ikke jeg kan finde noget under

"Hævnen" !?

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-10 20:48

Kim Jensen wrote:

> "Hævnen" !?

Nej, mere thriller agtigt.

Mon det er noget jeg har drømt??

Michael

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-09-10 21:04

Trekroner skrev:

> Nej, mere thriller agtigt.
>
> Mon det er noget jeg har drømt??

Jeg har set nogle annoncer for dvd-udgaven af "Alting bliver godt igen",
som er en thriller.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-10 15:51

Peter Brandt Nielsen wrote:
> Jeg har set nogle annoncer for dvd-udgaven af "Alting bliver godt
> igen", som er en thriller.

BINGO!

Det var den jeg så. Havde bare opfattet det som en kommende biograffilm.
Skal ha' den på dvd så....

Tak Peter.

Michael

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-09-10 21:23

Trekroner skrev:

> Nej, mere thriller agtigt.
>
> Mon det er noget jeg har drømt??

Der er også "Kidnappet", som betegnes som en "familiespændingsfilm":

http://www.scope.dk/film/6774-kidnappet

--
Peter Brandt Nielsen