LC racing
Fra : Thorbjørn Villesen

Dato : 12-09-10 09:50

Er LC racing kommet op at køre igen efter branden?

/Thorbjørn

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-09-10 18:57

Den 12-09-2010 17:50, Thorbjørn Villesen skrev:
> Er LC racing kommet op at køre igen efter branden?
>
> /Thorbjørn

Jeg var på de kanter idag, se billeder i dk.binaer.motor
Det ser ikke ud til at der er nogen der gør noget ved de sørgelige
rester. Firmaets kassevogn står ude på p pladsen uden nr.plader,
værkstedet er uden afspærring. Der står nogle containere ved siden af
værkstedet, de ser ud til at være uden brandskader, men om der er noget
i, står hen i det uvisse.
Jeg sender naturligvis billeder via mail for dem der ikke har binaer,
eller hvis nogen har en server der kan lægges på.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-09-10 19:00

Den 12-09-2010 17:50, Thorbjørn Villesen skrev:
> Er LC racing kommet op at køre igen efter branden?
>
> /Thorbjørn

nå, det ser ud til at dk.binaer.motor ikke virker ;-(
Jeg sender gerne billeder via mail