Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvordan med picassa
Fra : preben

Dato : 12-09-10 11:11

hej

har tidligere fået svar hvordan jeg laver vandmærke med picassa.

men det er sju desværre smuttet ud af hukommelsen

håber de samme personer vil svare igen, da det nemme svar jeg fik sidst

så please hjælp mig igen

Preben

Fra : emjeppesen

Dato : 12-09-10 11:30

preben skrev:

>har tidligere fået svar hvordan jeg laver vandmærke med picassa.
>
>men det er sju desværre smuttet ud af hukommelsen
Vandmærker er ikke noget vætd, men skæmmer billederne unødigt,
men du kan i Bacis Fixes fanebladet
vælge ABC. Indskrive din tekst og derefter tække
transparencyskyderen mod venstre til du har den gennemsigtighed, du
måtte ønske.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : preben

Dato : 12-09-10 17:49

jo tak

men den anden måde jeg fik sidste gang var meget nem

så håber på han vender tilbage med samme svar igen

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-09-10 20:28

Den 12-09-2010 12:10, preben skrev:
> [...]
>
> men det er sju desværre smuttet ud af hukommelsen
>
> håber de samme personer vil svare igen, da det nemme svar jeg fik sidst

Du kan sætte Picasa til at sætte vandmærke på de billeder du
oploader til dit webalbum. Det kan gøres i indstillinger.

Hvis du vil lave et vandmærke på dine billeder så brug Paint.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : emjeppesen

Dato : 12-09-10 21:36

Lars Raaby skrev:

>Hvis du vil lave et vandmærke på dine billeder så brug Paint.

Paint findes ikke på alle udgaver af windows.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Finn Einer

Dato : 12-09-10 16:57

Hej Preben
Det nemmeste vil være at bruge eksport knappen , så popper et lille
vindue op
og forneden kan Du sætte et flueben samt skrive dit vandmærke
Mvh. Finn Jørgensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-09-10 19:34

Den 13-09-2010 00:57, Finn Einer skrev:
> [...]
> vindue op
> og forneden kan Du sætte et flueben samt skrive dit vandmærke

Det var da en smart løsning. Den havde jeg ikke prøvet.
Tak for tippet.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : michael

Dato : 20-09-10 00:29

Lars Raaby skrev:

> Det var da en smart løsning. Den havde jeg ikke prøvet.
> Tak for tippet.

Her er også en onlinetjeneste, der kan lægge vandmærker på fotos:
http://www.watermarktool.com/

/michael