Visning af billeder i Outlook 2007
Fra : HH Husen

Dato : 11-09-10 15:22

Hej!

Når jeg får en e-mail der indeholder (især) billeder, eksempelvis fra
danskespil, Amazon, kommer der ikke noget billede, men en ramme med det
berømte røde kryds i rammens øverste venstre hjørne. Hvordan får jeg Outlook
2007 til at importere billeder i e-mails? Er det i Outlook opsætningen
(mener at have været det hele igennem , men måske kigget de gale steder?
eller er det andetsteds? I så fald, hvor?

Takker for hjælpen på forhånd!

Mvh

Hans-Henrik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-09-10 16:34

"HH Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> opsætningen (mener at have været det hele igennem , men måske kigget de
> gale steder? eller er det andetsteds? I så fald, hvor?

Prøv at se under Funktioner-Sikkerhedscenter-Automatisk indlæsning.
Fjern det øverste flueben ved Hent ikke automatisk billeder osv.

Kurt