hjælp mig
Fra : Jens koch

Dato : 12-09-10 19:33

jeg kan ikke åben min mail box mer men jeg kan godt sende her til på den
udbyder
hvorfor man jeg så ikke sende og modtage mail på den har email adresse det
kan jeg ikke hel finde ud af er der en der kan fortelle mig hvorfor jeg ikke
kan det

den skriver det her

Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra
server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110,
Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18--

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.politi.dk

Fra : Inter Nette

Dato : 12-09-10 20:02

"Jens koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev:

> [...]
> server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110,
> Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18--

Prøv dette:
https://kundeservice.arrownet.dk/kb_article.php?ref=5123-UAZN-7466

M.v.h.
Frank Schou

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-10 20:18

Jens koch skriver:

Kære Jens

Det øjeblik du lærer at skrive noget rammende i dine emnelinjer, vil
hjælpen til dig stige voldsomt. Så længe du holder uhjælpeligt fast i
dine usigende emner sker der ikke det store....

Klaus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-09-10 15:49

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i
meddelelsen
> Det øjeblik du lærer at skrive noget rammende i dine emnelinjer, vil
> hjælpen til dig stige voldsomt. Så længe du holder uhjælpeligt fast i
> dine usigende emner sker der ikke det store....

Det er vist et håbløst tilfælde

Det har han hørt om mange gange - ligesom længden af signaturen, hvor
der tilrådes max 4 linier heller ikke inspirerer nogle til at hjælpe.

Jan