google åbner med fejl
Fra : Denis Nissen

Dato : 11-09-10 08:56

Hej
Når jeg åbner Internet Explore (XP) med google.dk, får jeg en mærkelig side
med fejlmeddelser:
404- page not found.
The page does not exist.

Suggestions:
a.. Check the spelling of the address you typed
b.. If you are still having problems, please visit the Help Center

Jeg har prøvet Help, og at google, men ikke fundet løsningen.
Kan nogen hjælpe?
http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/
mvh Denis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-10 09:10

Denis Nissen skrev:

> Når jeg åbner Internet Explore (XP) med google.dk, får jeg en mærkelig side
> med fejlmeddelser:

Prøv at åbne siden i en anden browser.

--
Bertel

Fra : Denis Nissen

Dato : 11-09-10 09:59

> Prøv at åbne siden i en anden browser.
>
> --
> Bertel

Det er det samme i Firefox :(

Denis

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-10 11:43

Denis Nissen skrev:

> Det er det samme i Firefox :(

Så er problemet i dit system. Der er ingen problemer herfra med
at hente siden.

--
Bertel

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-09-10 09:59

Denis Nissen wrote:

> [...]
> Center
> Jeg har prøvet Help, og at google, men ikke fundet løsningen.

Er din internetforbindelse i orden?

Google.dk åbner fint i IE8 hos mig.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Denis Nissen

Dato : 11-09-10 12:16

> Er din internetforbindelse i orden?
>
> Google.dk åbner fint i IE8 hos mig.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen
> http://www.modelbaneteknik.dk/

Min bærbare giver ingen problemer på samme netforbindelse.
Denis

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-09-10 12:29

Denis Nissen wrote:

> Min bærbare giver ingen problemer på samme netforbindelse.
> Denis

Jeg er ikke tankelæser, og jeg kender ikke dine pc'er og din opsætning.
Det må du selv fortælle om, ellers kan vi ikke hjælpe dig.

Når jeg spurgte om din internetforbindelse er i orden, så er det
naturligvis fra den pc som du har problemer med. Alt andet er indeligt
ligegyldigt. Du må i gang med at teste forbindelsen fra den fejlramte
pc.

Fra : Denis Nissen

Dato : 11-09-10 12:40

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> naturligvis fra den pc som du har problemer med. Alt andet er indeligt
> ligegyldigt. Du må i gang med at teste forbindelsen fra den fejlramte pc.

ok, internettet fra denne maskine er i orden,det er kun google.dk der giver
problemer. andre sider er måske en anelse langsommere end normal.
Denis

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-09-10 12:48

Denis Nissen wrote:
> [...]
>
> ok, internettet fra denne maskine er i orden,det er kun google.dk der
> giver problemer. andre sider er måske en anelse langsommere end

Når du har fået en fejl 404 og andre har godtgjort at
http://www.google.dk eksisterer, må fejlen ligge et andet sted.

Præcis hvilken URL har du indtastet i IE?
Hvad har du i øvrigt gjort for at fejlsøge?
Hvordan fremkommer
http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/ som du havde
kopierert ind i dit første indlæg?

Fra : Denis Nissen

Dato : 11-09-10 13:15

> ok, internettet fra denne maskine er i orden,det er kun google.dk der
> giver
> problemer. andre sider er måske en anelse langsommere end normal.
> Denis
Jeg ved ikke hvad der er sket, men nu kører det.

Online Antivirus scanner
slettet alle cookies.

Tak til alle for råd og hjælp.

--
venlig hilsen
Denis Nissen

Fra : John V.

Dato : 11-09-10 22:00

Den 11-09-2010 14:15, Denis Nissen skrev:
> Jeg ved ikke hvad der er sket, men nu kører det.
>
> Online Antivirus scanner
> slettet alle cookies.
>
> Tak til alle for råd og hjælp.

Du har nok ændret din startside fra
http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/
til http://www.google.dk den første er et direkte link til en fejlside.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Denis Nissen

Dato : 12-09-10 07:47

> Du har nok ændret din startside fra
> [...]

Jeg starter med http://www.google.dk , så kommer fejlene og foroven står der
nu
http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/

Det er kun Google der driller, andre sider er OK.

--
venlig hilsen
Denis Nissen

Fra : John V.

Dato : 12-09-10 11:12

Den 12-09-2010 08:47, Denis Nissen skrev:

> Jeg starter med http://www.google.dk , så kommer fejlene og foroven står der
> nu
> http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/
>
> Det er kun Google der driller, andre sider er OK.

Ja, men det er fordi der linkes direkte til en fejlside, nemlig

http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/

Hvis du klikker på linket

http://www.google.dk

vil der helt sikkert ikke være fejl.

Det du skal gøre er at:
gå på http://www.google.dk
i indstillinger (i browseren) gør aktuel side til startside, eller sådan noget. Genstart browseren og det virker som det skal.
Du er sikkert kommet til at sætte http://www.google.dk/sorry/?continue=http://google.dk/ som startside, eller nogen har drillet dig.

--
Ved Venlig Hilsen
Malermester

Fra : Denis Nissen

Dato : 12-09-10 12:25

"John V." <taform@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i indstillinger (i browseren) gør aktuel side til startside, eller sådan
> noget. Genstart browseren og det virker som det skal.

----
I begge mine browser er www.google.dk sat som startside, og har været det
længe, men nu vil det ikke virke.
Heller ikke dit link. Ligemeget hvordan jeg kalder Google.dk virker det
ikke. nu overjer jeg at bruge yahoo.
--
venlig hilsen
Denis Nissen