Portugal!
Fra : Søs

Dato : 09-09-10 14:00

Hej!

Vi vil gerne til Portugal, hvor vi ikke har været endnu.

Vi snakker om at tage et fly til Lissabon, hvor vi vil være nogle dage, og
så videre ud til kysten, evt. Cascais?

Er der nogen her, der har været ovennævnte steder?
Eller har I andre gode forslag?

Vi tror ikke, at Algarvekysten er noget for os, da vi ikke er til store
"turistbyer", men gerne vil opleve en masse "lokalliv", mens vi nyder solen

Evt. noget som I synes, at vi bør vide om Portugal?

Vi er meget rejsevante, men kender intet til Portugal, så fortæl endelig
!

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen Søs.

Fra : Mort1s1

Dato : 09-09-10 15:58

"Søs" <lars.irene@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Evt. noget som I synes, at vi bør vide om Portugal?
>
> Vi er meget rejsevante, men kender intet til Portugal, så fortæl endelig

Alletiders ide - både Lissabon og Cascais er vidunderlige steder, Lissabon
stort set hele året, medens jeg synes at Cascais nok mest er til
"sommerbrug"

God tur

Mort1s1

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 10-09-10 13:20

Søs wrote:
> [...]
> nogle dage, og så videre ud til kysten, evt. Cascais?
>
> Er der nogen her, der har været ovennævnte steder?

Jeg vil anbefale en tur til Porto, smukt beliggende by.

Lisbet

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-10 08:16

On Fri, 10 Sep 2010 14:19:39 +0200, "Lisbet Overvad Laursen"
> Jeg vil anbefale en tur til Porto, smukt beliggende by.

Vi kørte engang fra Lissabon op langs kysten til Porto og derfra
gennem midtlandet tilbage.
Fandt små hoteller og restauranter på vejen, fed tur.

Fra : Søs

Dato : 28-09-10 10:38

Hej!

Tak til jer alle tre for jeres svar!
Så har vi lidt at "arbejde" videre med m.h.t planlægningen af vores tur

Til Jacob.
Var det nemt nok at finde overnatning, hvor I kom frem?
Eller havde I bestilt overnatning på forhånd?

Vi overvejer nemlig også at lave en rundtur op langs kysten, køre ind i
landet og så tilbage til Lissabon.

På forhånd tak for hjælpen!

Venlig hilsen Søs.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-10 17:41

> Til Jacob.
> Var det nemt nok at finde overnatning, hvor I kom frem?
> Eller havde I bestilt overnatning på forhånd?

Vi bestiller aldrig på forhånd, men tager lidt tid for at finde det
bedste for os, gerne det der i Frankrig er to stjerne til en rimelig
pris, og derefter går vi rundt for at finde det vi kalder "hullet i
muren" restaurant, det er et sted uden turist-neon og andet skrammel,
vi lurer lidt omkring for at se hvor de lokale går hen, og det har
aldrig svigtet.
Rejser ikke i turistsæsonen, men gerne september - oktober eller
senere, det er ret fedt, ikke noget stress, de andre har været der. :)

Fra : Søs

Dato : 29-09-10 13:12

Hej igen Jacob!

Jeg går ud fra, at du mener Portugal, og ikke Frankrig
Ellers lyder det til at foregå, ligesom når vi rejser!

Mange tak for dit svar!

Venlig hilsen Søs.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-10 10:07