Kanon service fra butik
Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-10 01:51

hej,

jeg vil lige fortælle om en positiv oplevelse.
Jeg mangler en pakning til karburatoren på min DT125R, ikke den til
svømmerhus, men til pladen som studsen til luftfilter sidder på.
Yamaha kan kun levere svømmerhuspakning.
Finder så en mikuni forhandler i tyskland der kan levere, men de har
ikke webshop.
Men istedet for at jeg skal overføre penge først, som så tager 3 dage
inden de kan se osv osv , så vil de bare sende med faktura, og så kan
jeg bare betale den.

Det er sgu da god service!

mvh

Thomas Jensen
FZS600 ´98 + DT125R

Fra : Søren Ottosen

Dato : 08-09-10 09:50

> [...]
>Men istedet for at jeg skal overføre penge først, som så tager 3 dage
>inden de kan se osv osv , så vil de bare sende med faktura, og så kan

Ja, det er fin service, men på den anden side ved de også godt at du ikke
gider gøre dig selv til et dumt svin ved ikke at betale en pakning,
som for dem kun koster få kroner.
Men som forretningsdrivende skal man ellers passe på i denne tid.

Søren

Fra : Leif

Dato : 08-09-10 16:08

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Måske tør du oplyse data om forhandleren til andre lovlydiges brug

Mvh, Leif

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-09-10 11:44

On 8 Sep., 17:08, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:
> [...]
>
> Thomas Jensen
> FZS600 ´98 + DT125R
>
> Måske tør du oplyse data om forhandleren til andre lovlydiges brug

ja da det er http://www.mikuni-topham.de/

mvh

Thomas