Røgsmuld i København
Fra : Erik Poulsen

Dato : 07-09-10 08:34

Hejsa

Hvor kan man købe "god" røgsmuld i København? Uden at man skal købe 10kg.

På forhånd tak
Erik

Fra : Max

Dato : 07-09-10 10:07

Hej Erik

> Hvor kan man købe "god" røgsmuld i København? Uden at man skal købe

I forretninger der sælger udstyr til lystfiskere.

--
Mvh Max

Fra : Erik Poulsen

Dato : 07-09-10 11:30

> I forretninger der sælger udstyr til lystfiskere.
>
> --
> Mvh Max
Max, det har du rigtig nok ret i Det dog kun små mængder og det er ret
dyrt hos dem. Har tænkt mig, at købe omkring 5kg ad gangen

/Erik

Fra : Max

Dato : 07-09-10 11:33

Hej Erik

> Max, det har du rigtig nok ret i Det dog kun små mængder og det er
> ret dyrt hos dem. Har tænkt mig, at købe omkring 5kg ad gangen

Du ikke købe 10 kg, men godt 5 kg, er der logik i det ? :)

Men du kan jo får det sendt, og de har et stort udvalg

http://www.rygeovnen.dk/

Max

Fra : cykelsmeden

Dato : 07-09-10 19:55

Den 07-09-2010 12:30, Erik Poulsen skrev:
> Max, det har du rigtig nok ret i Det dog kun små mængder og det er ret
> dyrt hos dem. Har tænkt mig, at købe omkring 5kg ad gangen

i Biltema køber jeg poser á ½kg ad gangen - ask!

finn