Gratis hjemmeside med HTML
Fra : Stefan Roneklindt

Dato : 05-09-10 11:41

Hej.

Min far vil gerne lave sin egen side, hvor han kan uploade
billeder til famillien osv.
Problemet er at mange af de gratis sider der findes, tillader
ikke HTML. Min far kan ikke kode, så for ham er det jo fint nok.
men det kunne bare være rat hvis man kunne lave lidt om på siden
med noget kode.
Jeg vil gerne hjælpe ham med at lave hans side. Men gider ikke at
jeg skal kode hver gang han skal lave lidt tekst om eller oploade
et billede på siden.

Håber dert er nogen der kan hjælpe :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-09-10 12:00

On 05-09-2010 12:41, Stefan Roneklindt wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne hjælpe ham med at lave hans side. Men gider ikke at
> jeg skal kode hver gang han skal lave lidt tekst om eller oploade

Det er jo nok betingelserne hvis det skal være gratis.

Men for et par hundrede kr. om året, kan han få sin helt egen adresse
(webhotel) - blandt andet hos http://www.unoeuro.com/

Så ham I lave al den html (og php) I lyster

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Max

Dato : 05-09-10 12:01

Hej Stefan

> Håber dert er nogen der kan hjælpe :)

For 120 kr. om året kan i få en hjemmeside hvor
i kan gøre næsten al ting og så kan den bruges
til jeres eget domæne med email og den slags.

Max

Fra : Keld Rosenkrantz

Dato : 05-09-10 12:19

On 05 Sep 2010 10:41:08 GMT, Stefan Roneklindt
<ham.den.sjove@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg vil gerne hjælpe ham med at lave hans side. Men gider ikke at
>jeg skal kode hver gang han skal lave lidt tekst om eller oploade

:)
www.splinternet.dk der er det gratis
Hvad med at give ham joomla eller wordpress at lege med?
--
Keld Rosenkrantz
Få dit gratis webhotel på www.splinternet.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-09-10 13:05

On 05-09-2010 13:19, Keld Rosenkrantz wrote:

> www.splinternet.dk der er det gratis
> Hvad med at give ham joomla eller wordpress at lege med?

I stedet for dine upassende "reklamer" skulle du hellere bruge energien
på at rette de html-fejl på den side du henviser til.