top boks ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-09-10 20:26

jeg har lige fået en top boks 25 L fra jem og fix .... der er en fans
masse skruer og skinder med - MEN ikke lige en manual med til hvordan
man for den sat på - lad os bare slå det fast jeg har ikke en indre geo
geoløs gemt i hjertet - men findes der en manual et sted ? for jeg kan
ved min død ikke se hvordan den skal sættes på ? Logik må diktere at den
skal kunne tages nemt af ellers kan man f.eks ikke hælde benzin på ..+
den sikkert er nem at stjæle og jeg bor på Nordsjælland der er tyvenes
paradis ...

Mv.
BMM

Fra : scootergrisen

Dato : 06-09-10 06:23

On 3 Sep., 21:25, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> skal kunne tages nemt af ellers kan man f.eks ikke hælde benzin på ..+
> den sikkert er nem at stjæle og jeg bor på Nordsjælland der er tyvenes

Du skriver godt nok den er på 25 liter... men den kan jeg ikke se på
deres hjemmeside.
Er det ikke nogen af dem her på 13 liter ? :
http://www.jemogclix.dk/Butik/Fritid/Scooter%20tilbehoer.aspx

Hvilken scooter model har du ?

Hvis du for eksempel har en TMS S3 så skal du købe en bagagebærer for
at kunne sætte boksen på : http://www.jemogclix.dk/Butik/Fritid/Scooter%20tilbehoer.aspx?pid=13768

Ellers prøv og ring ned til butikken hvor du købte boksen og spørg om
det ikke er meningen der skal følge en vejledning med.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-09-10 20:28

Den 06-09-2010 14:23, scootergrisen skrev:

> Du skriver godt nok den er på 25 liter... men den kan jeg ikke se på
> deres hjemmeside.
> Er det ikke nogen af dem her på 13 liter ? :
> http://www.jemogclix.dk/Butik/Fritid/Scooter%20tilbehoer.aspx

nej det er godt nok den på 25 L (den ligger ude i min gang)
> Hvilken scooter model har du ?

Puhh ved det faktisk ikke men det er ikke en model jeg har hørt om før
men den køre skide godt ..
> Hvis du for eksempel har en TMS S3 så skal du købe en bagagebærer for
> at kunne sætte boksen på : http://www.jemogclix.dk/Butik/Fritid/Scooter%20tilbehoer.aspx?pid=13768

jamen det er en TMS 33 - ja det svar fik jeg så også efter en del
korspoderen med jem og fix
( det kunne de da godt have skrevet da de satte den til salg) ?

den er købt online .. det er skide træls fordi nu skal jeg have fat i
sådan et stel den skal side på ... men jeg mener der er tale om
mangelfuld salgs info
så den kommer de altså til at æde noget af udgiften på eller bytte den
jeg har fået med noget der passer ..

Mv.
BMM

Fra : scootergrisen

Dato : 12-09-10 13:00

> [...]
> mangelfuld salgs info
> så den kommer de altså til at æde noget af udgiften på eller bytte den

Hvor har du købt den online ?

På : http://www.jemogclix.dk/Butik/Fritid/Scootere.aspx?pid=13722
Står der : Bagagebærer og bagageboks kan nemt monteres på S3'eren,
dette kan bestilles som tilbehør på www.jemogclix.dk under ”Scooter
tilbehør”. Her finder du også hjelme der matcher scooteren.