Lidt billeder af mine katte sammenn
Fra : Allan G

Dato : 03-09-10 21:50

Ja nu har jeg jo skrevet hvor godt min sammenføring mellem Rocke Og Spot er
gået, Her er beviset, eller lidt billeder fra klatretræet
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=646&folder=1617&limit_start=0&limit_user=15

Så må i selv dømme om de kan sammen de der 2

Mvh Allan

Fra : Anelise

Dato : 03-09-10 22:59

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så må i selv dømme om de kan sammen de der 2

hej Allan

ja, de er da vist blevet rigtig glade for hinanden.
Det er det, jeg siger, man skal altid have mindst to katte sammen, de har så
meget glæde af hinanden.
Det samme gælder, når man har hunde.
mvh
Anelise med de fire katte og de to labradortæver

Fra : Allan G

Dato : 04-09-10 12:04

"Anelise" <anelise@mail.telenor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det samme gælder, når man har hunde.
> mvh
> Anelise med de fire katte og de to labradortæver

Hej Anelise

Rocke var godt nok også ked af at værer enekat i 1 1/2 måned.
Det trak lidt ud for han blev enekat lige før mine ferieplaner, Og man kan
ikke byde sådan en ny killing den første tid på en kattepension.

Spot var 16 uger da han kom herhjem, Det var Rocke sjovt nok også.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 04-09-10 13:05

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Og man kan
> ikke byde sådan en ny killing den første tid på en kattepension.

Nej, det ville godt nok have været synd.

> Spot var 16 uger da han kom herhjem, Det var Rocke sjovt nok også.

Jeg mener at huske at Mowgli var 15 uger og de ekstra par uger hjemme
tager katten bestmet ikke skade af og jeg synes ikke jeg mangler noget
på den konto. At nogle ikke kan få deres dyr tidligt nok må bero på
uvidenhed om at dyr har bedst af at få mors kærlige opdragelse
Men heldigvis synes jeg nu at flere og flere kan se det.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 04-09-10 06:01

Den 03-09-2010 22:49, Allan G skrev:
> [...]
>
> Så må i selv dømme om de kan sammen de der 2

Det ligner billeder af venskab

Det er sjovt at se, hvordan katte kommunikerer.
Nogle gange virker det som om de på et sekund kan snakke sammen om ting,
der kan tage timer for mennesker.

Men nogle katte forstår hinanden bedre end andre.
Som om kattene også har lidt forskellige "sprog".
Dine lader til at være yderst glade for hinanden.

Bjarne

Fra : Allan G

Dato : 04-09-10 11:50

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Som om kattene også har lidt forskellige "sprog".
> Dine lader til at være yderst glade for hinanden.

Jeg tror du har helt ret med sproget.
Selvom der er 5 års forskel på dem, så talte de samme sprog med det samme
De kommer fra samme opdrætter, så de har sikkert lært at tale fra de samme
vokne katte.

Mvh Allan

Fra : Heidi

Dato : 09-09-10 18:21

<klip>billeder fra klatretræet
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=646&folder=1617&limit_start=0&limit_user=15
</klip>

Dejlige billeder af to meget smukke katte :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor - nu med eget kattehjem:
http://tullebo.dk

http://choco.dk - Online salg af Summerbird Chokolade
-Når du handler hos os, hjælper du nødstedte dyr, da vores overskud går til
f.eks. Bæklund Kattehjem, WSPA, og vores eget kattehjem, Tullebo.dk

Fra : Allan G

Dato : 12-09-10 15:07

"Heidi" <invalidVIRKERIKKE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> -Når du handler hos os, hjælper du nødstedte dyr, da vores overskud går
> til f.eks. Bæklund Kattehjem, WSPA, og vores eget kattehjem, Tullebo.dk

Det bedste er nu at de er blevet bedste venner,
Det er rigtigt godt når de nu er indhegnet sammen

Mvh Allan