verdens grummeste film
Fra : Peter Heide

Dato : 03-09-10 00:16

http://politiken.dk/kultur/film/1049786/serbien-chokerer-med-verdens-grummeste-film/

.....'A Serbian Film' iflg Politiken og iflg mig røvkedelig udspekuleret og
sensationsøgende.

Handler om en porno-skuespiller der har lagt sin gesjæft på hylden men får
et godt tilbud han ikke kan sige nej til. En eller anden totalt uinteressant
gut med mange penge ,vil lave en syg snuff-film (eller hvad ved jeg) og hyre
ham. Hr. Pik ( hovedpersonen i filmen ) tegner en kontrakt uden at vide hvad
han går ind til. Og så starter "herlighederne" blandet op med noget der
ligner replikker fra 120 Dage i Sodoma. Instruktøren vælger at vælte rundt i
de værste tabuer og perversiteter, som jeg ikke gider at spilde tid på at
nævne. Selvklart en film med den slags scener vil automatisk give omtale og
det er vel også hvad instruktøren har forventet.

Filmen skal vist sige et eller andet om den bosniske/serbiske -konflikt og
uhyrlighederne der forgik den gang i 90erne. Lad os bare sige det. 'A
Serbian Film' er en omgang lort , der ikke burde efterlade noget indtryk hos
nogen somhelst. Jeg sad for det meste og tænkte over min kommende
huslejeforhøjelse under filmen.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-09-10 20:15

Den 03-09-2010 01:15, Peter Heide skrev:
> [...]
>

>r ikke burde efterlade noget indtryk
> hos nogen somhelst. Jeg sad for det meste og tænkte over min kommende

hvis jeg rammer en film jeg synes er dårlig så
1.) piller jeg den af
2.) laver boget andet imens :)

Fra : Peter Heide

Dato : 03-09-10 20:44

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> hvis jeg rammer en film jeg synes er dårlig så
> 1.) piller jeg den af
> 2.) laver boget andet imens :)

Right. Men jeg var lidt morbid nysgerrig, så jeg holdt ud til slutningen.
Pillede dog lidt bussemænd undervejs. Fik at vide af min fellow-filmnørd, at
der er een i USA der lider af PTSD efter at have set den. Måtte have hjælp
hos en psykolog

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-09-10 15:27

Den 03-09-2010 21:44, Peter Heide skrev:

> [...]
> slutningen. Pillede dog lidt bussemænd undervejs. Fik at vide af min
> fellow-filmnørd, at der er een i USA der lider af PTSD efter at have set

ja nogen er mere skrøbelig ind andre :) jeg tror måske den dårligeste
film jeg nogen sinde har set hed Bazooka kviden som jeg så i ca 1986 -
gad nok vide hvad den hed i virkeligheden på imdb - jeg nære dog en
afgrundsdyb tvil om den er lavet til dvd :)

selv om den samlede produktion næppe har været over 500 $ på hele filmen :)

jeg er sgu ikke sart er helt wild med de her 80 er zombi film

Fra : Petersen Michael

Dato : 08-09-10 18:12

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> filmen :)
>
> jeg er sgu ikke sart er helt wild med de her 80 er zombi film

Jeg fornemmer at du ikke har set "Strippers vs Zombies" original titel:
"Zombies! Zombies! Zombies!"
Der er ikke brugt en krone på noget som helst, det værste er dog lyden..
Værre bliver det vist ikke..

Michael Petersen

Jeg vil hellere have en dag med kampe, end en uden, med en masse tuden.

Fra : Optimus Prime

Dato : 06-09-10 08:51

> [...]
> Serbian Film' er en omgang lort , der ikke burde efterlade noget indtryk
> hos nogen somhelst. Jeg sad for det meste og tænkte over min kommende

Hvor har du set den henne? Går ikke ud fra den kan købes endnu? Har
fundet den som en torrent fra DigitalDarkness dog, men det er jo
nødløsningen

Fra : Peter Heide

Dato : 06-09-10 23:41

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor har du set den henne? Går ikke ud fra den kan købes endnu? Har fundet
> den som en torrent fra DigitalDarkness dog, men det er jo nødløsningen

Så den over hos en kammerat, som gør sig i den slags film. Det var vist en
DVD-screener. Så måske er det i DD han har på forbryderisk vis har hivet den
ned fra. Kvaliteten var sgu ok men filmen , som skrevet, noget lort.

Fra : Optimus Prime

Dato : 07-09-10 08:59

Den 07-09-2010 00:40, Peter Heide skrev:
> Kvaliteten var sgu ok men filmen , som skrevet, noget lort

Det betvivler jeg ikke; men det er jo den der "trafikuhelds effekt" der
gør at man (sådan nogen som mig) er *nødt* til at se den

Fra : Steen

Dato : 07-09-10 13:32

Optimus Prime <optimus@prime.dk> wrote:

> Det betvivler jeg ikke; men det er jo den der "trafikuhelds effekt" der
> gør at man (sådan nogen som mig) er *nødt* til at se den

Har set stumper af den. Syg crapfilm der burdes glemmes for evigt.
In Bruges på DR2 i går derimod, det var straks noget andet
--
Steen

Fra : Peter Heide

Dato : 07-09-10 15:39

> Det betvivler jeg ikke; men det er jo den der "trafikuhelds effekt" der
> gør at man (sådan nogen som mig) er *nødt* til at se den

Kender det godt "trafikuhelds effekt" men man skal passe lidt på engang
imellem hvad man sidder foran pc-skærmen og glor på. Sad og så en video fra
http://www.documentingreality.com/forum/ og var flere dage om at komme over
den. Et er en spillefim en anden er virkelighed. Der er fandens til forskel
ved jeg af erfaring

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 06-12-10 17:01

Peter Heide skrev:
> [...]
> Serbian Film' er en omgang lort , der ikke burde efterlade noget indtryk
> hos nogen somhelst. Jeg sad for det meste og tænkte over min kommende

Undskyld at jeg tager tråden op så sent (kommer her for sjældent). Hvis
jeg her forstået dig ret er mit bud:

1: Salo
2: Sexploitation-film fra 70'erne, så som "Hunulven Ilse".
n-2: Så også en ungarsk(?) pigekostskolefilm på en filmfestival i Kbh
for flere år siden.
n-1: Sweet Movie
n: Lukas Moodysson-film som "Lilja Forever" og "Ett hul i mit hjärta".

Mvh. Lars