The Sopranos ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-09-10 22:57

http://www.imdb.com/title/tt0141842/

jeg er lige hoppet på sæson 2

Der er 2 ting jeg ikke forstår - hvordan er det i grunden at hoved
personen slipper ud af kniben i slut sæson 1 ?

også kommer der en ny skuespiller til han er ikke ret stor
(kan heller ikke huske hvad han heder) Nå men han har mildest talt et
iltert temperament - han køre en anden en ned der kommer på hospital
men HVORFOR gør han det ???

Mv.
BMM

Fra : N/A

Dato : 12-09-10 17:30

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-09-10 17:30

Den 07-09-2010 22:12, MicJen skrev:
> SPOILER ALERT!

> Hmm... er det attentatet (car-jacking) du tænker på?
Puh ja altså han køre ham ned ind til flere gange ..

det lyder fornuftigt ...
Tak
Mv
BMM