Overset
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 03-09-10 11:46

Vi læser tit om, at billister overser os i trafikken, når de skal
svinde ud fra en sidevej.

Man kan åbenbart også overse andet.

http://www.fyens.dk/article/1677591:Kerteminde--Oversaa-vigepligt---ramte-bus

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Pein

Dato : 03-09-10 06:38

On 3 Sep., 12:46, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREM...@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:
> Vi læser tit om, at billister overser os i trafikken, når de skal
> svinde ud fra en sidevej.
>
> Man kan åbenbart også overse andet.
>
> http://www.fyens.dk/article/1677591:Kerteminde--Oversaa-vigepligt---r...

Det er fordi chaufføren af bussen ikke kørte med gul vest.
--
Mvh. Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-09-10 18:13

"Pein" <niels.pein@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.fyens.dk/article/1677591:Kerteminde--Oversaa-vigepligt---r...

Det er fordi chaufføren af bussen ikke kørte med gul vest.

Larmepotter !!

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-09-10 15:18

Michael Vilhelmsen formulerede fredag:
> Vi læser tit om, at billister overser os i trafikken, når de skal svinde ud
> [...]

Man kan sq da ikke overse en ubtinget vigepligt.
Har man kørekort ved man også at ved udkørsel fra en tankstation har
man ubetinget vigepligt. Det er da fordi klaptorsken ikke kan se en
hujende fis. En bus kan man for dælen da ikke bare overse.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-10 19:53

Andersen [3650] ymtede følgende betragtning:
-klip-

> [...]
> man ubetinget vigepligt. Det er da fordi klaptorsken ikke kan se en
> hujende fis. En bus kan man for dælen da ikke bare overse.

Nåeh hvad...det gik da meget godt, det der med at overse bussen?

Mvh

Aragorn.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-09-10 21:04

Efter mange tanker skrev Aragorn Elessar:
> Andersen [3650] ymtede følgende betragtning:
> -klip-

> Nåeh hvad...det gik da meget godt, det der med at overse bussen?

Der er jo også det jeg skriver mellem linierne: Manden skulle have
briller.

Fra : Peter Z

Dato : 04-09-10 10:18

tro det eller lad værd !
men jeg har prøvet det sammen som chf. på ring 3 med en HT bus .......

idag køre jeg lastbil (vogntog) og jeg føler mig overset flere gange i løbet
af ugen - fatter ikke hvad der er galt med de danske bilister

Fra : TWL

Dato : 04-09-10 16:10

Andersen [3650] wrote:
<snip>

> [...]
> man ubetinget vigepligt. Det er da fordi klaptorsken ikke kan se en
> hujende fis. En bus kan man for dælen da ikke bare overse.

For nogle år siden havde jeg en for og baghjulsblokering på
en monarch knallert i silende regn. Jeg gled ligeså fint over en
ubetinget vigepligt og ligeud i en bil.

Overskriften i den lokale avis var : knallertkører overså vigepligt.

Thomas

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-09-10 14:18

On Sep 3, 12:46 pm, Michael Vilhelmsen
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREM...@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote:

> Man kan åbenbart også overse andet.
Der stod vel et par babes i vejsiden. Hvilket i så fald er en
forståelig undskyldning for at overse bussen

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 06-09-10 08:21

Thomas Makro wrote on 9/3/2010 :

> Der stod vel et par babes i vejsiden. Hvilket i så fald er en
> forståelig undskyldning for at overse bussen
He - det med babes.

Min far og jeg kørte for et par år siden nede i Italien. Vi kørte i
pænt tæt trafik i en by og vel med 30 km i timen.
Kort før et kryds står den en betjent inde ved siden. Og en pæn lækker
kvindelig en af slagsen, så jeg kigger da lige lidt på hende.
Og da jeg kigger op, holder de sgu stille foran mig, så jeg må virkelig
bremse for ikke at ramme ham foran.
Min far bremsede præcis lige så hårdt, og da jeg spurgte hvorfor, sagde
han "Det skulle forbydes med så pæne betjente"

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Thomas Makro

Dato : 07-09-10 12:29

On Sep 6, 9:21 am, Michael Vilhelmsen
> [...]

> Min far bremsede præcis lige så hårdt, og da jeg spurgte hvorfor, sagde
> han "Det skulle forbydes med så pæne betjente"

Det beviser med al tydelighed, at kvinder er skyld i alle trafikuheld
- dels når de selv kører, dels når de "gør sig til" for at få mændene
til at miste koncentrationen og køre galt
*GG*

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-09-10 20:57

Thomas Makro har bragt dette til os:

> Det beviser med al tydelighed, at kvinder er skyld i alle trafikuheld
> - dels når de selv kører, dels når de "gør sig til" for at få mændene
> til at miste koncentrationen og køre galt
> *GG*

Ja hvem husker ikke den event med "nummerpigerne" der gik rundt i
bikini
og viftede med farttavler. Utroligt der ikke skete flere uheld i
den forbindelse

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-09-10 08:28

"Peter Z" <pzn@privat.dk> writes:

> idag køre jeg lastbil (vogntog) og jeg føler mig overset flere gange i løbet
> af ugen - fatter ikke hvad der er galt med de danske bilister

Man skulle ellers tro at du fra lastbilen havde et godt overblik over
hvad danskerne laver når de sidder i deres kørende biler, men ikke
bruger tiden på at koncentrere sig om trafikken?

Fra motorcyklen har jeg set folk spise McD-mad, tale i telefon, rode med
radioen/gps'en/mobilen. Jeg har også set en læse en bog.

Engang kørte jeg et stykke tid bag en dame, som lagde make-up. Da hun
var færdig rettede hun lige bakspejlet tilbage, så hun kunne se bagud
igen.

Uopmærksomhed er efter min mening den største årsag til færdselsuheld.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*