Pral
Fra : Pwh

Dato : 02-09-10 11:11

Så har Balder lige taget sin første svømmetur i damhussøen.
Han gik og legede med en pind da vi gik langs søen,
den smed jeg så 1 m ud i vandet og tænk sig at han hoppede
lige i baljen, ret flot når han kun er knap 5 mdr gammel
Vil ikke påstå det var elegant, men han svømmede.
Både Tyson og Angel var knap 1 år før de turde svømme i Damhussøen.

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-09-10 14:57

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
> [...]
> Vil ikke påstå det var elegant, men han svømmede.
> Både Tyson og Angel var knap 1 år før de turde svømme i Damhussøen.

Min den gamle lærte aldrig at svømme, selvom vi har vores egen lille sø.
Soppe kunne han dog.

Nummer 2 har stort set kunnet svømme så langt tid jeg huske og aldrig været
bange for vand, (selvom han gik igennem isen som bette.)
Zenta, er dog den største vandhund af alle. Hun er nede og bade flere gange
om dagen.

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 02-09-10 16:07

Bjarne K., skrev:
> [...]
> været bange for vand, (selvom han gik igennem isen som bette.)
> Zenta, er dog den største vandhund af alle. Hun er nede og bade flere

Svømning er jo den bedste motion de kan få, så jeg har presset/lokket
både Tyson og Angel til at turde det.
Balder imponerede mig så bare ved at turde det så hurtigt,
han har jo stået og set undrende på at Angel svømmer rundt.
Nu må jeg se om jeg kan lokke ham igen i morgen.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-09-10 17:18

Den 02-09-2010, skrev Pwh:

> Nu må jeg se om jeg kan lokke ham igen i morgen.

Sker formentlig hvis du selv går i vandet.

Sidste efterår lejede vi et sommerhus ved vestkysten, og det stormede
så voldsomt at man ikke kunne stå fast ved stranden.

Milo sprang i vandet og blev suget med ud et godt stykke, og blev
kastet tilbage med en kæmpebølge et godt stykke op på stranden.

Han er ikke så vild med vand mere B-)

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 02-09-10 20:01

jopa, skrev:

> Sker formentlig hvis du selv går i vandet.

Der er badning forbudt, jeg overholder jo altid loven.

> [...]
>
> Milo sprang i vandet og blev suget med ud et godt stykke, og blev
> kastet tilbage med en kæmpebølge et godt stykke op på stranden.

Han er jo heller ikke en nervefast Rotte

/Jens

Fra : Bjarne K.

Dato : 02-09-10 19:16

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Balder imponerede mig så bare ved at turde det så hurtigt,
> han har jo stået og set undrende på at Angel svømmer rundt.
> Nu må jeg se om jeg kan lokke ham igen i morgen.

Huske kamera

Bjarne K.

Fra : Pwh

Dato : 02-09-10 19:57

Bjarne K., skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Huske kamera

Nemlig, intet billede og det er aldrig sket

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-09-10 20:09

Pwh tastede følgende:

> Nemlig, intet billede og det er aldrig sket

Jeg tror på dig selvom Hanne mener at du er fuld af løgn

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 02-09-10 20:27

jopa, skrev:
> Pwh tastede følgende:

> Jeg tror på dig selvom Hanne mener at du er fuld af løgn

Det er jeg også.
Når det kommer til stykket har jeg aldrig haft hund,
men har trollet den hele tiden

På den anden side har Hanne jo heller ikke en rigtig hund,
er der ikke en regel der siger at den skal veje over 40kg
for at blive regnet for en rigtig hund.

/Jens (hvis hvalp er størrer end Hannes lommeschæfer)

Fra : jopa

Dato : 02-09-10 21:08

Pwh forklarede den 02-09-2010:

> På den anden side har Hanne jo heller ikke en rigtig hund,
> er der ikke en regel der siger at den skal veje over 40kg
> for at blive regnet for en rigtig hund.
Mon ikke over 50 kg, og bidsk af H til

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 02-09-10 21:54

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Mon ikke over 50 kg, og bidsk af H til

Min hund er blid som et lam - men nu behøver jeg jo heller ikke en "potens"
forlænger

Hanne/ som vil gå i seng og overlade hele sofaen til hunden

Fra : Hm

Dato : 02-09-10 21:49

> På den anden side har Hanne jo heller ikke en rigtig hund,
> er der ikke en regel der siger at den skal veje over 40kg
> for at blive regnet for en rigtig hund.
>
> /Jens (hvis hvalp er størrer end Hannes lommeschæfer)

Så, så Jens fordi du "løgner´" af og til så behøver du jo ikke at være
"utidig" også

Hanne har nemlig en rigtig hund, som gik ud i det store hav, som den største
selvfølge da hun var 9-10 uger og hun behøvede ikke, at blive lokket men en
pind.

Og så har ¨det nu altid været hendes motto - heller være en lille og vågen
Schæfer (35 kg) --- end en stor og doven Rotte

Hanne/ hvis hund bestemt ikke er pivet og sart

Fra : Pwh

Dato : 03-09-10 08:49

Hm, skrev:

> Så, så Jens fordi du "løgner´" af og til så behøver du jo ikke at være
> "utidig" også

Det følges ad

> Hanne har nemlig en rigtig hund, som gik ud i det store hav, som den
> største selvfølge da hun var 9-10 uger og hun behøvede ikke, at blive
> lokket men en pind.

Jeg talte om at svømme, ikke om at soppe.

> Hanne/ hvis hund bestemt ikke er pivet og sart

Det er alle Schæfere siner min Rotte

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 03-09-10 12:07

jopa, skrev:
> Pwh tastede følgende:

> Jeg tror på dig selvom Hanne mener at du er fuld af løgn

Kunne ikke lokke den lille (vand)Rotte ud og svømme idag,
jeg må prøve igen i morgen, så ingen billeder.

OT
Der var en brokhoved på vej ned til søen der spugte om jeg
ikke kunne lærer Angel ikke at tisse på han hæk da den så gik ud.
Skal siges at hans hæk nu var flot frodig.
Jeg spugte ham så om han forventede at jeg skulle lærer hende
at holde sig jeg ved ikke hvor længe så vi var fri af alle hække.
Det kunne han så ikke rigtigt svare mig på.
Jeg samler da pænt deres lort op, men tisse foran en hæk må
folk sgu lærer at leve med når de bor i et villakvarter.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 03-09-10 21:14

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne ikke lokke den lille (vand)Rotte ud og svømme idag,
> jeg må prøve igen i morgen, så ingen billeder.

ja, Jens - der ser du forskellen,- på en rigtig hund = Schæferhund og en
pivskid af en Rotte.

9-10 ugers schæferhvalp hoppede i bølgerne af sig selv - og har været hel
vild med vandet siden.

Hanne/ som også har en vandhund

Fra : Pwh

Dato : 04-09-10 09:06

Hm, skrev:
> [...]
> og en pivskid af en Rotte.
>
> 9-10 ugers schæferhvalp hoppede i bølgerne af sig selv - og har været

Det er vel forskellen på at værer dumdristig og velovervejet

Balders bror Batman bader også meget i havet,
så det er måske nemmere for en hvalp at lærer det der.

/Jens