Varmtvandsbeholder slår strømmen fra
Fra : Havblik

Dato : 01-09-10 14:19

Jeg har en webasto varmtvandsbeholder. Når jeg tænder for strømmen til
den slår relæet ud. Jeg har haft ledningerne nede ved beholderen
afmonteret, og tilsluttet en lampe. Den tænder og slukker fint. Det
giver mig en ide om at det er inde i selve beholderen der er noget
galt. Jeg tænker at det kan være et varmelegeme der er defekt. I
installationsmanualen står der ikke noget om hvordan man evt. skifter
varmelegeme. Under troubleshooting står der:

The circuit breaker releases during use: Thermostat defect: Replace
electric element.

På nettet kan jeg ikke rigtig finde noget.

Spørgsmål:
Hvad kan fejlen være?
Hvordan repararer jeg den?
Hvor kan jeg købe sådan et element (800W) hvis det er det?

Jeg er naturligvis klar med yderligere oplysninger.

På forhånd tak for råd og vejledning.