Billigdage fra København til
Fra : Preben

Dato : 30-08-10 15:58

Hvilke dage er billigst at rejse fra København til Malaga (og retur) i
ugerne 43, 44?
Et link til en søgemaskine, som kan vise billigste ugedage vil være fint.

--
mvh/Preben

Fra : PostMan

Dato : 30-08-10 16:47

Preben kom med følgende:
> Hvilke dage er billigst at rejse fra København til Malaga (og retur) i ugerne
> 43, 44?
> Et link til en søgemaskine, som kan vise billigste ugedage vil være fint.

www.momondo.dk

den har sådan en pris index, når man har søgt.

Vh

PostMan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-08-10 22:28

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
news.vh9aijgvqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
[...]

www.transavia.com
De har stort set billigbilletter på alle dagene i de anførte uger. Den pris
du ser, er den du skal betale. Intet tillæg for bagage, reservation af
bestemt plads osv.
Man plejer vist ikke at støde på dette selskab på søgemaskinerne.

Kurt

Fra : Preben

Dato : 04-09-10 11:05

Den 30.08.2010 kl. 23:28 skrev Kurt B. Andersen <kurtanospam@privat.dk>:

[...]

Tak for det Kurt.
Skriv venligst ikke i min signatur, så kan jeg ikke besvare dit indlæg
uden at kopiere det ind på siden.

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 04-09-10 11:06

Den 30.08.2010 kl. 17:47 skrev PostMan <nomail@denvirkerikke.dkkkk>:

> Preben kom med følgende:
>
> www.momondo.dk
>
> den har sådan en pris index, når man har søgt.
>
> Vh
>
> PostMan

Jeg prøver, tak for det.

--