Privat salg af mc.
Fra : Menabra

Dato : 31-08-10 09:12

Hej

Hvad skal man huske, hvis man skal sælge sin mc ?
Altså, det er vel ikke nok at tage imod pengene.

mvh
Menabra

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-08-10 09:43

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> crashed Echelon writing

> Hvad skal man huske, hvis man skal sælge sin mc ?
> Altså, det er vel ikke nok at tage imod pengene.

Slutseddel

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-10 11:22

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 11:56

Menabra:
> Hej
>
> Hvad skal man huske, hvis man skal sælge sin mc ?
> Altså, det er vel ikke nok at tage imod pengene.

Har både købt og solgt brugt mc.

I disse for vort land så svære tider og uden at tvivle på køber, så
afmelder jeg til mit forsikringsselskab straks, og husk en nedskrevet
aftale mellem jer

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 21:38

jopa, skrev:
> Menabra:

> Har både købt og solgt brugt mc.
>
> I disse for vort land så svære tider og uden at tvivle på køber, så
> afmelder jeg til mit forsikringsselskab straks

Kloge ord, kan værer at forsikringen brokker sig lidt og siger de automatisk
får besked, men har selv god erfaring med at afmelde forsikring i forbindelse
med salg da fok tit er "glemsomme"
Har sidst ved salg af en bil sparet mig for en parkeringsbøde.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 21:48

Pwh forklarede den 31-08-2010:

> [...]
> med salg da fok tit er "glemsomme"
> Har sidst ved salg af en bil sparet mig for en parkeringsbøde.

Har en ven på fyn der satte en bil til salg, og en af de første der
ville se på den kom aldrig tilbage igen.

Man lærer hver gang :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : knud.aagaard@gmail.c~

Dato : 31-08-10 16:51

Hej
On Tue, 31 Aug 2010 10:12:22 +0200, "Menabra" <menabra@mail-online.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad skal man huske, hvis man skal sælge sin mc ?
>Altså, det er vel ikke nok at tage imod pengene.
Hvis du bruger slutsedlerne her, burde du være dækket ind, har selv brugt dem, der er et tillæg der omhandler mc'er
http://www.fdm.dk/slutseddel