R.I.P
Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 21:09

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 21:22

Jeg var her tilfældigvis
Havde lige skrevet et indlæg i MC gruppen som langtfra er død

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 21:32

jopa, skrev:
> Jeg var her tilfældigvis

Pjat med dig, du venter bare på nyt med mine køtere

> Havde lige skrevet et indlæg i MC gruppen som langtfra er død

Tror jeg ikke de vil give dig ret i, har fulgt den gruppe længere ned hundegruppen
og den er også ved at dø ud

OT
Min stakkels Angel har lige haft en grim allergisk raktion på ???
hun var svulmet totalt op i hovedet lige pludselig, lignede en flodhest.
Så hun er røget på binyrebark/pennecilin, det virker så god fin.
Fandens til bøvl man skal have med den slags billige blandingshunde altid,
Balder fejler slef intet, bortset fra at han vokser lidt for hurtigt,
men betyder intet for en fornem DKK hund som ham, han klarer alt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 21:44

Følgende er skrevet af Pwh:

> Tror jeg ikke de vil give dig ret i, har fulgt den gruppe længere ned
> hundegruppen
> og den er også ved at dø ud

Der sker da lidt, men mon ikke de kolde vinteraftener kan få nogen
hundemennesker til puteren.

Det der hundegalleri er sgu for wierd for mig kun kvinder og så dig
Har læst nogen af trådende.
Den må du beholde for mig.

jeg skriver lidt i http://wordpress.dk/forum/ men det har jo ikke så
meget med hunde at gøre

> [...]
> Så hun er røget på binyrebark/pennecilin, det virker så god fin.
> Fandens til bøvl man skal have med den slags billige blandingshunde altid,

Lyder kedeligt har den lilles tænder fået fat et sted ?

> Balder fejler slef intet, bortset fra at han vokser lidt for hurtigt,
> men betyder intet for en fornem DKK hund som ham, han klarer alt

7 9 13, men chancerne for en sund hund er til stede må så ikke håbe at
hans kommende fedme slider på hofterne

Her sker der ikke møj.
Milo har fået ugens Barf i dag 1 kg ribben med masser af kød og til
aften lidt tørkost.

Han fejler som altid intet så dyrlægeregninger sprænger intet budget.

Glæder mig til han får en lille bror/søster

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 22:01

jopa, skrev:

> Det der hundegalleri er sgu for wierd for mig kun kvinder og så dig
> Har læst nogen af trådende.
> Den må du beholde for mig.

Det er så langt ude at jeg ikke pt kan lade værer med at følge lidt med,
ligesom et trafikuheld, du vil ikke kigge, men gør det alligevel

Det er så man krummer tæer ind imellem, men jeg holder pænt min kæft.
En tråd kørte på at man skulle søge psykolog når ens hund blev aflivet,
den slags mennesker bør sgu da ikke få en køter.

> Lyder kedeligt har den lilles tænder fået fat et sted ?

De mente det var en bistik, det var ikke sket for en raceren hund

> 7 9 13, men chancerne for en sund hund er til stede må så ikke håbe at
> hans kommende fedme slider på hofterne

Han er desværrer vokset lidt for hurtigt på barf på det sidste,
18 uger gammel og 27kg er 2-3 kg mere end han burde veje.
Han er ikke det mindste fed, kan fint se hans ribben, han er bare stor.
Balder var så også fra start af 20-30% størrer end sine søskende,
så det skal han måske blive ved med at værer.

Kunne ikke få noget seriøst ud af min dyrlæge da han var til 12 ugers check,
hun sagde bare at skal han ende med at blve meget stor, skal han jo også vokse meget,
Øhh, den havde jeg regnet ud helt for mig selv

> Glæder mig til han får en lille bror/søster

Kom nu med det, så stor en hemmelighed kan en ny hvalp vel ikke værer,
alligevel igen der læser med her mere

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 22:15

Pwh skrev den 31-08-2010:

> Det er så langt ude at jeg ikke pt kan lade værer med at følge lidt med,
> ligesom et trafikuheld, du vil ikke kigge, men gør det alligevel

Du sendte linket og er skyldig.
Men har nu ikke kigget ind siden

> [...]
> den slags mennesker bør sgu da ikke få en køter.

> De mente det var en bistik, det var ikke sket for en raceren hund

Bier stikke kun bastarder

> Han er desværrer vokset lidt for hurtigt på barf på det sidste,
> 18 uger gammel og 27kg

Det var en enorm vægt

> Kom nu med det, så stor en hemmelighed kan en ny hvalp vel ikke værer,
> alligevel igen der læser med her mere

Nej hvis det ryger på gulvet er der ingen grund til at glæde sig.
Parringen er ikke sket endnu, vi venter på tæven skal blive løbsk, og
det er ikke en schæfer men en miniature langhåret gravhund, som min
kone skal bruge som erstatning for den kat hun ikke kan have liggende i
skødet

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 22:36

jopa, skrev:

> Bier stikke kun bastarder

Sådan skal det værer.

> Det var en enorm vægt

Ved det, har desværrer smidt vægtskemaerne fra Tyson og Angel ud,
så kan ikke sammenligne, nok heller ikke fair hvis Balder bliver 50% størrer
Hæ, mødte en tøs den anden dag der spurgte om Balder var en hvalp,
øhh ja, ellers var han da verdens mindste Rotte, han skulle da gerne blive 3 gange størrer,
hun gik helt i baglås

Men husk tilbage på da Milo var hvalp samtigt med Tyson, der overhalede
Milo jo også Tyson stille og roligt, og Milo har da vist ikke HD/AD probs ???
Nogen hunde bliver bare seriøst store, helt ok med mig

> [...]
> det er ikke en schæfer men en miniature langhåret gravhund, som min
> kone skal bruge som erstatning for den kat hun ikke kan have liggende

Jeg kan ikke stå for de der miniaturehunde

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 22:43

Pwh forklarede den 31-08-2010:

> Jeg kan ikke stå for de der miniaturehunde
Milo humper forgæves på moderen, og når den skælder ud trækker Milo sig

Han kan have den i munden på en gang

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 21:41

jopa, skrev:
> Jeg var her tilfældigvis

Hånden på hjertet John, tror du selv på en fremtid for Usenet,
ikke specielt for hundegruppen, men sådan generelt.

Andre må MEGET gerne give besyv med )

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 21:45

Pwh:

> Hånden på hjertet John, tror du selv på en fremtid for Usenet,
> ikke specielt for hundegruppen, men sådan generelt.

Ja da det vil gå op og ned

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 22:05

jopa, skrev:
> Pwh:

> Ja da det vil gå op og ned

Og du synes selv tendesen er ????

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 22:10

Pwh:

> Og du synes selv tendesen er ????
pt nede men det er jo sommer.

Keder du dig ind i mellem må du gerne sende en løgnehistorie til mig
privat.

Skriver også med en fra cykelgruppen.
Så kan man skrive hvad man vil uden at genere andre end hinanden B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 22:19

jopa, skrev:
> [...]
> privat.
>
> Skriver også med en fra cykelgruppen.
> Så kan man skrive hvad man vil uden at genere andre end hinanden B-)

Tak skal du have John, men tror ikke jeg generer nogen ved at skrive her,
nok kun 6-7 mennsker der læser med efterhånden.

OT
Har du fået racet noget på Prilleren her i sommren, eller er det
kun den gamle Gpz der bliver luftet

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 22:33

Pwh kom med denne ide:

> OT
> Har du fået racet noget på Prilleren her i sommren, eller er det
> kun den gamle Gpz der bliver luftet

Jeg får fandens ondt i ryggen af at ligge ned på den fartmaskine, så
jeg har været til træf en gang på den i Kollund som ligger 40km fra
mig.

Skulle have været til træf forrige weekend på Rømø, men gider ikke
renvejr.

Har fundet en flok gamle idioter som jeg selv som jeg kører ture med.
Vi har lavet en telefonkæde og så når vejret er fint samles vi og kører
en tur.
Ikke noget med race, men stille og roligt ud i naturen, og der er
GPZ'en fin man sidder perfekt og kan holde til lange ture.

jeg er jo blevet statspensionist så jeg har masser af tid.

Arbejder du ikke i weekenderne ? og hvordan går det med Balder og alene
næsten hjemme ?

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 22:43

jopa, skrev:

> Arbejder du ikke i weekenderne ? og hvordan går det med Balder og
> alene næsten hjemme ?

Jeg arbejder søn-man-tirsdag.
Balder har jo gamle Angel som selvskab, så det går fint.
Lader terassedøren stå åben så han kan rende ud og besørge i haven,
han har absolut intet ødelagt, faktisk en nem hvalp.

Største problem med ham er at han fra start af lå og sov hos mig,
gik fint nok da han vejede 10 kg, nu fylder han sgu lidt
Fordelen er at han allerede nu har knyttet sig meget til mig,
hvor Angel da hun var hvalp knyttede sig meget til Tyson også.
Der har Balder helt klart valgt mig ud, på godt og ondt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-08-10 23:07

Pwh forklarede den 31-08-2010:

> Fordelen er at han allerede nu har knyttet sig meget til mig,
> hvor Angel da hun var hvalp knyttede sig meget til Tyson også.
> Der har Balder helt klart valgt mig ud, på godt og ondt
Der er nok noget schæfer over ham

Jeg kan ikke gå på lokum uden følgeskab.
Hvis jeg skælder ham ud over det bliver konen sur lol

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-08-10 23:37

jopa, skrev:
> Pwh forklarede den 31-08-2010:

> Der er nok noget schæfer over ham

Balder bliver helt sikkert meget førerfikseret, men ikke på
min Tyson's klistrende måde, han er meget selvstændig.
Men sætter jeg mig et sted ligger han da pr automatik ved min side allerede
helt uden opforordring, ham kan jeg sove trygt med ved min side om natten

> Jeg kan ikke gå på lokum uden følgeskab.

Kan jeg heller ikke, måske fordi katten har sin mad dernede

Ellers er der jo noget manfolkehørm over at Balde og jeg går
ud i haven og får tisset af, der er Angel udenfor

/Jens (hvis Balde stadig tisser som en tøsehund)

Fra : Ralph

Dato : 01-09-10 14:59

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hånden på hjertet John, tror du selv på en fremtid for Usenet,
> ikke specielt for hundegruppen, men sådan generelt.

Det er nok fordi der så mange fora hvor man kan diskutere kæpheste,
nyhedsgrupper, blogs, facebook, aviser der giver mulighed for at kommentere
bestemte artikler eller emner.

Men sjovt nok sker der en del dk.kultur.mad-drikke, men ikke en brik på den
tilsvarende facebookgruppe.

--
Ralph

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-09-10 16:42

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

Ka' du så lige holde op med det der. Jeg fik spilleme' et chok, og troede
lige, at der var sket noget med en af vovserne.

Bortset fra det, så er der godt nok ikke megen trafik på Usenet p.t., men
det kommer måske igen når det bliver efterår og vinter. Jeg tror at Facebook
har en stor del af skylden. Jeg er ikke røget med på den vogn, og gør det
sikkert heller ikke. Jeg bliver presset af børn og børnebørn til at melde
mig på Facebook, men det interesser mig faktisk ikke. Jeg SMS'er eller
ringer dem op hvis jeg vil noget. Hvad gjorde vi mennesker dog før
computeren og mobilen ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 01-09-10 16:46

Tove Krieger:
> Hvad gjorde vi mennesker dog før computeren og mobilen ?

aner det ikke har ingen af delene

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 01-09-10 17:00

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Tove Krieger:
>
> aner det ikke har ingen af delene
>
> --
> Mvh John
> www.wordpresstema.dk

Man brugte brevduer.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-09-10 18:22

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Man brugte brevduer.
>
> Hilsen
> Jytte

LOL Ja selvfølgelig Jytte. De var heller ikke så dyre i drift.

Fra : Hm

Dato : 01-09-10 22:10

Jeg kikker da på gruppen næsten hver dag

Regner med, at der måske er kommer en "løgner " fra Jens eller en lille
"utidighed" fra John,

Hanne

Fra : jopa

Dato : 01-09-10 22:19

Hm udtrykte præcist:
> Jeg kikker da på gruppen næsten hver dag
>
> Regner med, at der måske er kommer en "løgner " fra Jens eller en lille
> "utidighed" fra John,

Altid parat her

--
Mvh John