Kan ikke få IE8 til ikke at overlappe vind~
Fra : Paul-J 2660Brøndby

Dato : 29-08-10 15:57

Jeg er vant til at vinduerne lægger sig ved siden af hinanden nede i proceslinien.
Det virker fint på min stationær.
Men på min bærbar skal IE8 absolut åbne alting oveni første vindue når jeg klikker på
nye link.

Da jeg er meget begrænset i højden (widescreen er en dårlig opfindelse) ønsker jeg ikke
at bruge faner.

Nu har jeg minutiøst sammenlignet indstillingerne på begge maskiner uden at se nogen
forskel.

Hvorfor er det kun min stationær der virker som jeg ønsker det ???

Fra : Paul-J 2660Brøndby

Dato : 29-08-10 16:37

"Paul-J 2660Brøndby" <getpaul@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er vant til at vinduerne lægger sig ved siden af hinanden nede i proceslinien.

Bør tilføje at begge maskiner bruger win XP sp3.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-08-10 17:21

> [...]

>Det virker fint på min stationær.
>Men på min bærbar skal IE8 absolut åbne alting oveni første vindue når jeg klikker på

Prøv at højreklik på et tomt sted på proceslinjen =>Egenskaber =>
Fjern flueben ved »Gruper beslægtede knapper på proceslinjen«.

Hvis der ikke er flueben, så har jeg ikke noget forslag.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Paul-J 2660Brøndby

Dato : 29-08-10 18:34

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fjern flueben ved »Gruper beslægtede knapper på proceslinjen«.
>
> Hvis der ikke er flueben, så har jeg ikke noget forslag.

Jeg havde godt set det punkt. Men det gjorde ingen forskel at fjerne fluebenet.

Det er frustrerende at man skal slås med den slags år efter år .
Der er også den evige irritation med at man manuelt skal resize IE-vinduet.

Nogen der kan fortælle om de småbugs stadig findes i Windows7 ???

Fra : JYH

Dato : 30-08-10 11:33

Paul-J 2660Brøndby wrote:
> Det er frustrerende at man skal slås med den slags år efter år .
> Der er også den evige irritation med at man manuelt skal resize
> IE-vinduet.

Hvad med at prøve en anden browser?
Firefox feks - her fungerer det uden problemer.