Tyveri sikring af Scooter
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-08-10 17:02

jeg var lige ved T Hansen i dag fik en rigmelig lang meget tyk kæde med
en lige så voldsom lås på også en " dims " til at sætte på bremse skiven
med alarm i og den kaster satme noget lyd fra sig - det hele var under
300 kr ... ville egentligt have en gbs men de koster lige så meget som
maskinen selv næsten ...

Fra : scootergrisen

Dato : 27-08-10 15:04

Prøv og se denne her GPS fra Harald Nyborg :
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1301&n=10
På hjemmesiden står der 995,- men i deres tilbuds folder koster den
795,- også skal du nok også købe det lednignsæt til 149,- så den kan
forbindes til scooterens batteri eller så holder batteriet i den
stikker ik særlig længe.
Ledningssæt : http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4187&n=10

Manual : http://www.harald-nyborg.dk/pdf/1301.pdf

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 28-08-10 16:25

Den 27-08-2010 23:03, scootergrisen skrev:
> [...]
> 795,- også skal du nok også købe det lednignsæt til 149,- så den kan
> forbindes til scooterens batteri eller så holder batteriet i den

den er sgu godt nok smart man kan sikkert have den under sadlen ... har
godt nok ikke pt råd med mindre jeg går tigger gang til familien hvad
jeg i det store hele undgår i det omfang det er muligt - men sådan en
skal jeg da have :)

Fra : Søren Poulsen

Dato : 28-08-10 17:42

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> godt nok ikke pt råd med mindre jeg går tigger gang til familien hvad
> jeg i det store hele undgår i det omfang det er muligt - men sådan en

har en og kan ikke anbefale den den kan ikke holde strøm mere end 24 timer
og
bruger du ledningssættet tømmer du dit batteri rimeligt hurtigt
har nu købt denne her den er dyrere men en del bedre www.microtracker.dk
der følger 2 batterier med og lader så er det bare at bytte batteriet
hilsen søren

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-09-10 20:40

Den 28-08-2010 18:41, Søren Poulsen skrev:

> [...]
> timer og
> bruger du ledningssættet tømmer du dit batteri rimeligt hurtigt

Nahh men det er fint nok den skal ikke stå længere det er bare den skal
stå ved stationen når jeg køre frem og tilbage med s tog
der udover er der en fans tyg ting i stål der gør at jeg kan låse den
fast til noget også er der sådan en lås på bremse skiven der har en
alarm der går i gang hvis maskinen bevæger sig
hjemme ved mig selv står den i min gang ... hvor den bliver stående ind
til jeg for bygget en kare port

> har nu købt denne her den er dyrere men en del bedre www.microtracker.dk
> der følger 2 batterier med og lader så er det bare at bytte batteriet
> hilsen søren

den er nu godt nok lidt kosteligt men den ser go ud ..