Og når nu andre ikke sender linket, ja så ~
Fra : Allan G

Dato : 27-08-10 15:09

Ja når nu andre ikke vil sende linket, så gør jeg det

Det med hende der smed en kat ud,
Nej ikke det link men svaret derpå

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/her-tager-katten-haevn

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-08-10 17:15

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Ja når nu andre ikke vil sende linket, så gør jeg det

> [...]

Det værste ved hele er at madammen ikke kan forstå, at hun er lagt for had i
vide kredse, for det er jo "bare en kat" som hun har udtrykt. Det var ment
som en spøg ??? Hun er da moden til tvangsanbringelse et sted for den slags
invidider.

Det bedste ved det hele er jo også at RSPCA har blandet sig, og hun
risikerer straf. Det har hun helt sikkert fortjent. Man kan blive noget så
vred over at "voksne" mennesker kan behandle dyr på den måde -
vorherrebevares !!!

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 27-08-10 18:03

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> risikerer straf. Det har hun helt sikkert fortjent. Man kan blive noget så
> vred over at "voksne" mennesker kan behandle dyr på den måde -

Ja jeg er glad for at mine er indhegnede så de kun kan mishage mig.
Selvom naboerne mener det er dyrplagerri

Jeg synnes nu den paradoi der er lavet er nok så sjov

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-08-10 18:30

> "Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er glad for at mine er indhegnede så de kun kan mishage mig.
> Selvom naboerne mener det er dyrplagerri

Mini har også "kun" haft hendes 20 kvm. kattegård i et år nu, siden genboens
hund bed hende i benet. Til gengæld vrimler vores have med de andres katte,
men det må de egentlig også godt, så længe de ikke laver ulykker, søde er de
jo

> Jeg synnes nu den paradoi der er lavet er nok så sjov

Ja, også i den grad. Man var næsten klar over at det ville komme.