SAS - mærkelige priser
Fra : J W Nielsen

Dato : 26-08-10 08:27

Hej...
Flyver ganske ofte arbejdsmæssigt rundt i Skandinavien bla. med SAS.
Igår skulle jeg booke en tur til Oslo / Gardermoen og kommer ud for at
economy extra er billigere end economy. Det har jeg aldrig lagt mærke til
før!!!
Prisen var 2039,00 på economy og 2014,00 på economy extra.
Nu er prisen ganske høj i forvejen og forskellen minimal, men ved nogen her,
hvorfor prissætningen er sådan???

Mvh Jørgen

Fra : oz3bto

Dato : 26-08-10 14:30

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prisen var 2039,00 på economy og 2014,00 på economy extra.
> Nu er prisen ganske høj i forvejen og forskellen minimal, men ved nogen

Deres priser er for viderekommende

Stod selv og skulle fra gardemoen til kastrup og retur samme dag
Første gang vi søgte billetpris var der masser af billig billetter .. Dagen
efter da vi skulle bestille var der kun 2000kr+ billetter ... På 3. dagen
var der dog billige billetter igen

Fra : J W Nielsen

Dato : 26-08-10 15:22

> [...]
> Dagen efter da vi skulle bestille var der kun 2000kr+ billetter ... På 3.
> dagen var der dog billige billetter igen

Jaee, nogen gange, men jeg har nu også fløjet med SAS fra både Stavanger,
Kristiansand og Gardermoen for 4-600 kr. Desværre _skulle_ jeg med
ovennævnte afgang og så må man (firmaet) betale prisen.
Faktisk bruger jeg Norwegian på turen Gardermoen > CPH til 711,00... det er
jo billigt !!!
Jeg gad dog vide om flyselskaberne "regulerer" lidt i udbuddet, så det kan
se ud som om der er større efterspørgsel???
Bortset fra denne gang, rejser jeg nu altid på economy, da rejsetiden rundt
i Skandinavien jo ikke er så voldsom. Når flypersonalet annoncerer, hvad de
rejsende på de forreste sæder skal ha at spise og drikke, har de ofte betalt
1000+ for det. Det kan jeg da godt hygge mig lidt med

Mvh Jørgen
(oz1gkj)

Fra : oz3bto

Dato : 26-08-10 21:47

> [...]
> hvad de rejsende på de forreste sæder skal ha at spise og drikke, har de
> ofte betalt 1000+ for det. Det kan jeg da godt hygge mig lidt med

Ja nu tager vi ofte turen fra gardemoen og til Billund eller Kastrup og
syntes ikke deres priser er til at blive klog på.. Nu ved vi heldigvis det i
god tid når vi skal afsted så der er næsten altid billige pladser