Salt 2010
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-08-10 04:51

http://www.imdb.com/title/tt0944835/

Go underholdning - bliver ikke forudsigelige en gang i mellem går der
lidt tumb raider i den ( ved ikke hvordan det staves ) - men slipper dog
godt fra det ...uden men ...

Er man til Action så er det helt klart et most

Nu er jeg jo et Angelina J - vrag om nogen og jeg ville som jeg har
skrevet tidligere købe og se en film hvor hun læser avis slår græs og
hagger løg i 90 minutter ... hun gør det fint ikke den bedste film efter
min smag men bestemt heller ikke dårligt

også er det sgu fedt at der ikke bliver slået plat på hendes
jeg ved ikke hvad man skal kalde det ... meget heldige måde at
'se ud på :) det gode ved det er at hendes talent i min bog er til så
meget mere ind det ... selv om det selvf også nogen gange har en
berettigelse ikke at fortrænge fysiske fortlineligheder ..det skal bare
være mere ind det ...

bedste hilsner
BMM

Fra : Dopedog

Dato : 30-08-10 11:12

> Go underholdning - bliver ikke forudsigelige en gang i mellem går der
> lidt tumb raider i den ( ved ikke hvordan det staves ) - men slipper dog
> godt fra det ...uden men ...

Bliver IKKE forudsigelig!? Jeg synes det var en af de mest forudsigelige
film jeg har set længe ...

Det var så til gengæld også det eneste der trak ned .. Ikk Angelina Jolie's
bedste film, men helt klart en af dem :)

-Ronnie

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5400 (20100826) __________

http://www.eset.com

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-08-10 00:56

Den 30-08-2010 12:11, Dopedog skrev:

> Bliver IKKE forudsigelig!? Jeg synes det var en af de mest forudsigelige
> film jeg har set længe ...
>
> Det var så til gengæld også det eneste der trak ned ..

altså den er i det store hele ok ..

Ikk Angelina
> Jolie's bedste film, men helt klart en af dem :)

Det er det sgu ikke men hun har altså lavet nogen skide goe film
jeg ved ikke hvad for n en jeg bedst kan lide måske den hvor hun spiller
gal på en ungdoms psykiatrisk med ....wiona ryter (aner ikke hvordan det
staves )
Mv.
Bo