ferie med hund
Fra : tina hedeman

Dato : 25-08-10 19:32

Hej

Jeg vil lige høre om der nogen af jer der kender et b&b hvor man kan tage
hunde med. det skal helst være i jylland.
jeg mener der var en her i gruppen der havde en b&b??? eller hvad??

vi vil gerne afsted i de her dage.

hilsen tina

Fra : jopa

Dato : 25-08-10 19:52

Følgende er skrevet af tina hedeman:
> [...]
> hunde med. det skal helst være i jylland.
> jeg mener der var en her i gruppen der havde en b&b??? eller hvad??
I sønderjylland måske
http://www.bedandbreakfastoverblik.dk/hus.asp?Id=175

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Ditte/Simba

Dato : 25-08-10 20:42

tina hedeman formulerede spørgsmålet:
> [...]
> hunde med. det skal helst være i jylland.
> jeg mener der var en her i gruppen der havde en b&b??? eller hvad??

Hej

Jeg reklamerer lige lidt for Trines families sted.
Kender det dog ikke. Men hund må gerne medbringes.

http://www.triane.dk/overnatning.php

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : battlefields

Dato : 26-08-10 13:19

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hunde med. det skal helst være i jylland.
> jeg mener der var en her i gruppen der havde en b&b??? eller hvad??

Mon ikke du tænker på Trine med Newfoundlænderen Siri?
Hun havde noget B&B omkring Ålborg, så vidt jeg husker.
Er der ikke andre der har hendes navn og adresse?

Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-08-10 14:08

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Hun havde noget B&B omkring Ålborg, så vidt jeg husker.
> Er der ikke andre der har hendes navn og adresse?

Det er ganske rigtigt Trine Kornum Christiansen der også har
Newfoundlænderen Siri.

Der er en hjemmeside her. Det er i Biersted ved Ålborg, og Trine har flere
gange skrevet i gruppen at hunde er meget velkomne i hendes forældres B &
B.:

http://www.triane.dk/

--
Venlig hilsen Tove