Upload hastigheden er overhovedet ikke sta~
Fra : Dopedog

Dato : 23-08-10 14:12

Hejsa. Jeg har en 50/3 mb internet forbindelse, og downloaden (50 mb) er der
ingen problemer med. Men uploaden har jeg haft problemer med i en uges tid
efterhånden. Det er meget sjældent den kan sniges op på over 1 mb, nogen
gange 1½, men så heller ikke mere end det. Har haft stofanet tekniker på
besøg idag, og på hans computer var linjen helt ok, og uploaden virkede
perfekt. Så prøvede vi på min computer, i fejlsikret tilstand, og der nåede
den også fint op på de 3 mb (cirka) 7-8 gange i træk.

Men hvad er det så der ligger og nærmest "spærrer" for uploaden ? Jeg har
prøvet at systematisk lukke "alle" programmer i joblisten, 1 efter 1, men
fandt stadig ikke frem til problemet. Derfor er der næsten kun format C:
tilbage, men ville lige høre her, før jeg tog den drastiske beslutning.

Acer Aspire 8930G Bærbar
Dual 2.26 ghz
4 gb ram
Vista 64 bit